מנוי חינם לקבלת עדכונים בוואטספ ובטלגרם

בחינת סוגים שונים של קורקינטים לילדים

תמונה: PEXELS

ילדכם רוצים שתרכשו להם קורקינט? מדובר על אחד מהטרנדים הבולטים ביותר של השנים האחרונות. כאשר מבוגרים רבים רוכבים על קורקינטים, גם לילדים ישנו רצון עז לרכב עליהם. חשוב להדגיש כי קורקינטים לילדים שונים בתכלית בהשוואה לקורקינטים למבוגרים. לכן אל תחשבו לעלות את ילדיכם לקורקינט שלכם, זה מתכון בטוח לצרות ובעיות. במאמר הבא נסביר לכם על פי אילו פרמטרים תבחרו את הקורקינט המושלם לילדכם. בחינת סוגים שונים של קורקינטים תאפשר לכם לעשות את הבחירה הנכונה והמדויקת ביותר. הרי מה שהכי מתאים לילדכם, זה לא בהכרח מה שיתאים לילדים אחרים בגילאים שונים ועם העדפות שונות.

קורקינט עם 2 או 3 גלגלים?

השאלה המרכזית שתשאלו את עצמכם היא איזה סוג של קורקינט לילדים יהיה המתאים ביותר. לרשותכם עומדים קורקינטים עם 2 או עם 3 גלגלים, ולכל אחד מהם יתרונות שונים. לא מן הנמנע כי ילדיכם יעדיפו את אלה עם שני הגלגלים כי הם נחשבים כאלה המיועדים לילדים גדולים. אך עד גיל 6 מוטב כי ילדיכם ישתמשו בקורקינט עם שלושה גלגלים בלבד. רק מגיל 6 אפשר להתחיל להרגיל את הילד לקורקינט עם שני גלגלים, ולעשות זאת בצורה זהירה עד כמה שאפשר.

מאיזו חנות כדאי לרכוש קורקינט לילדים?

המקום ממנו תרכשו את הקורקינט חייב להיות מקום מוכר עם פידבקים חיוביים. זה יוביל לכך שבמקרה הצורך תוכלו לבוא בטענות או לדרוש כל מיני דרישות שלא הייתם דורשים קודם לכן. לא בכל יום יוצא לכם לחפש ולרכוש קורקינט לילדים, עליכם לקחת את המשתנים השונים בחשבון. תחפשו חנות שמתמחה במכירת קורקינטים לילדים, ויש בה מבחר ענק של אפשרויות. זה יחסוך לכם כל מיני מצבים לא נעימים, כאלה שהיה ניתן למנוע אותם מראש.

המחיר של הקורקינט מעיד על איכותו

המון הורים מחפשים קורקינט לילדים במחיר מנצח, הם שוכחים כי המחיר מספר הרבה מעבר. מבחינתכם הקורקינט חייב להיות כזה שמספק ביטחון לילדכם, ויחזיק מעמד תקופה ארוכה. קורקינטים זולים לא בטוח יעמדו בציפיות הללו, ולא באמת יהיה לכם איך לבוא בטענות. מראש תחפשו קורקינט במחיר סביר, כזה שלא יגרום לכם להרים גבה. ברגע שהמחיר הגיוני, לא אמורות להיות בעיות שיטרידו אתכם בעת השימוש בו בהווה או בעתיד.

המלצות של הורים על קורקינט לילדים

בטוח יצא לכם לשוחח עם הורים כמוכם שכבר רכשו קורקינט עבור הילדים שלהם. למה שלא תקשיבו מה יש להם לספק על הבחירה שאותה הם עשו? ברגע שאתם מקשיבים למה שיש להם לספר, כל סימני השאלה נעלמים. הם יגידו מה טוב בבחירה שהם עשו, וגם מה פחות טוב בה. פתאום תבינו איזו אפשרות בין האפשרויות השונות תהיה הנכונה לכם, על סמך חוות דעת של אחרים.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

הרשמו חינם לערוץ הוואטספ והטלגרם שלנו

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים
0
Would love your thoughts, please comment.x