יו"ר המועצה הדתית עם יו"ר הועד וחברות הועד

בחירות לוועד העובדים במועצה הדתית פתח תקווה

המועצה הדתית פ"ת קיימה השבוע בחירות לוועד העובדים. כאשר ועד העובדים המכהן כיום בראשותו של יו"ר ועד העובדים ינון פרסיק יחד עם שושי יוסף וענת עוקשי הביאו להישגים משמעותיים בשנים האחרונות בתחומי שיפור מעמדם של סקטורים שונים במועצה הדתית.

לבחירות התמודדו שישה חברים מתוכם נבחרו שלשה נציגים. בזה אחר זה הגיעו הרבנים והעובדים כדי לממש את זכות הבחירה. לאחר ספירת הקולות הסתבר כי הועד הקיים, קיבל שוב את אמון העובדים וגרף כמעט את מלא הקולות.

יו”ר וועד העובדים הנבחר ינון פרסיק שיבח את ההערכות של ההסתדרות, את יו”ר החטיבה הדתית רפי מלאכי, את יו”ר המרחב גיורא נחום, ואת מזכירת האיגוד המקצועי דליה זאדה שארגנו וליוו את הליך הבחירות באופן הטוב ביותר. כמו כן ועדת הבחירות שנבחרו, עקיבא אגבלה, אפרת גיל, ומשה לרנר שעשו שמילאו את תפקידם במקצועיות. “אין ספק שעם כינונה של המועצה הדתית החדשה בראשותו של ראובן יוסופוב רואים ומרגישים את הלב פתוח לצרכי העובדים במועצה הדתית כשיחד עם מנכ”ל המועצה הדתית עופר אברהם יצרנו דרך לשיתופי פעולה לטובת כל עובדי המועצה הדתית.יחד עם ההנהלה נמשיך אי”ה לסייע לשיפור תנאי השכר והרווחה של העובדים. ברמה הארצית אנו שותפים גם לשינויים בשכר עובדי המועצות הדתיות שנותנים שירות לילות כימים וכידוע שכרם הוא מהנמוכים ביותר במשק. גם שם נדרשים שינויים ויחד עם ההסתדרות המרחב והחטיבה הדתית נקווה שנצליח לעשות שינויים”

ראובן יוסופוב, ראש המועצה הדתית פתח תקווה “אני מברך את ינון פרסיק על בחירתו לעמוד בראשות הוועד יחד עם שושי יוסף וענת עוקשי, דלתי תמיד פתוחה לעובדי המועצה המסורים ואני בטוח כי שיתוף הפעולה ימשיך על הצד הטוב ביותר על מנת להמשיך ולשרת את התושבים ולשפר כמה שיותר את שירותי הדת בעיר”

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x