בתמונה: הרב הראשי לפ"ת ויו"ר המועצה הדתית בהענקת תעודה לפלאפל מרדכי פלאפל מרדכי ברחוב חיים עוזר בעיר. צילום: דוד צוברי

ביוזמת הרבנות והמועצה הדתית פ”ת: עסקים שומרי שבת בפתח תקווה קיבלו ברכה לעסק

בעקבות הפגיעה בקדושת השבת ברחבי העיר פתח תקווה, על ידי רשתות מסחריות וגם על ידי חנויות פרטיות שלמרבה הצער לא מכבדות את קדושת השבת. הרבנות והמועצה הדתית פ"ת ביוזמה חדשה לעידוד והוקרת העסקים שומרי השבת בעיר – תעודות ברכה רבות חולקו לעסקים

בשבועות האחרונים ביוזמת הרב הראשי לפ”ת, הרב מיכה הלוי והמועצה הדתית פ”ת חולקו תעודות  “ברכת העסק השובת בשבת” בה ניתנה ברכה מיוחדת לעסקים השומרים שבת. בתעודה נכתב “יתן השם ותמצאו רווחה, פרנסה מרובה ונוחה, ובביתכם קול ששון וקול שמחה. כל הזוכה ושומר שבת, ישמרהו הא-ל כבבת ברוב נחת מהבן והבת. בעסק הזה לא תאונה רעה, ולא תשלוט בו עין רעה, ברכת עלי עין בו נטועה. בהוקרה מרובה על הממשיכים במוסרת עם ישראל לדורותיה בשמירת קדושת השבת”

עסקים רבים כבר קיבלו תעודות ברכת העסק השובת בשבת, ובשבוע האחרון יצאו יחד הרב הראשי לפ”ת הרב מיכה הלוי וראש המועצה הדתית ראובן יוסופוב לחלק תעודות נוספות לעסקים שומרי שבת במטרה לעודד ולחזק את העסקים שומרי השבת בעיר.

הרב ראשי לפתח תקווה, הרב מיכה הלוי: “במדינת ישראל בכלל ובעירנו פתח תקוה בפרט שמירת השבת במרחב הציבורי, במסחר וכיוצ”ב הינה אבן יסוד במדינה יהודית ועיר בעלת מסורת. פגיעה בשבת היא פגיעה בדורות הקודמים, היא פגיעה באחדותנו, היא פגיעה בשם שמים שישראל צריכים לגלות לעולם כולו. מחזקים אנו את כל העסקים הממשיכים במסורת העם על אף התחרות הבלתי הוגנת מצד גורמים העוברים על חוק העזר העירוני ומושכים לקוחות משומרי השבת והחוק. חזקו ואמצו וזכות שמירת השבת תגן עליכם מכל צרה וצוקה ותשפיע עליכם כל טוב.”

ראובן יוסופוב ראש המועצה הדתית פ”ת “השבת היא אות בין עם ישראל לקב”ה והיא זו ששמרה על ישראל לדורותיה, ושמירתה היא מקור הברכה של עם ישראל, המועצה הדתית שותפה ליוזמה הברוכה של רב העיר הרב מיכה הלוי שבדרכי נועם דואג לכבודה של השבת במרחב הציבורי, המועצה הדתית מוקירה את העסקים שומרי השבת וקוראת לתושבי העיר לרכוש בעסקים שומרי שבת. ברצוני להודות ליו”ר וועדת הכשרות  במועצה הרב יעקב ורנר על שיתוף הפעולה בנושא “

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x