(צילום: ביס יד לבנים)

בית החינוך יד לבנים בפ”ת זכה במקום הראשון בתחרות היזמות “ת’זיז את עצמך -2019”

המנהל אמיר פוני: "הגענו להישג המרשים מתוך ידיעה שכל מה שילד צריך זה מבוגר אחד שיאמין בו, עבודה איכותית מאומצת והנאה בדרך וכמובן בתהליך". 

לתחרות , אשר השתתפו בה בית ספר יסודיים וחטיבות ממחוז תל אביב כולו,  הוגשו הצעות בנושא קיימות עפ”י יעדי פיתוח בר-קיימא של האו”ם כמו מיגור העוני, שיוויון מגדרי, בריאות טובה , חינוך איכותי ועוד. ההצעות נועדו לשפר את איכות החיים על כדור הארץ ולמגר תופעות אשר הורסות אותו ואת החיים בו. השנה התמקדה התחרות במיזמים אשר פועלים ליצירת שינוי חברתי-סביבתי.

נציגי הסיירת הירוקה של בית החינוך בליווי המורה מרב רוטרי- סבן הגו רעיון של  קיר ירוק חכם בתוך כיתת לימוד:

בתוך כיתת לימוד בבית החינוך יוקם קיר ירוק מכוסה כולו מטפסים מסוגים שונים ויחולק לאזורי למידה. למשל באזור אחד יוקם קיר עם צמחים הידרופונים (הניזונים רק ממים ללא אדמה) ובתחתית בריכת דגים. בחלק אחר של הקיר ישתלו ירקות ופירות מטפסים שהילדים יוכלו לגדלם, ללמוד עליהם ולהנות מטעמם. הקיר ישמש מקור ללמידה משמעותית וטיפוח חברה בת-קיימא: חוויתית, רב-תחומית, רב-חושית, חדשנית וערכית. בקיר תותקן מערכת השקייה והאכלה חכמה הפועלת גם בחופשה ויבחרו רק צמחים הגדלים בצל וכמובן לא אלרגניים. מלבד הלמידה הרב-תחומית התמקדמת הקיר גם ישפר את נראות הכיתה, יעלה את רמת החמצן בכיתה וילמד תלמידים כיצד לגדל צמחים מסוגים שונים.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x