מנוי חינם לקבלת עדכונים בוואטספ ובטלגרם

בית תוכנה לפיתוח אפליקציות בפתח תקווה

אין ספק שהבאזז בשנים האחרונות הוא סביב האפליקציות. מבט חטוף במרחב הציבורי שלכם יספיק כדי להבין את סדר גודל התופעה – רוב האנשים שקועים במכשיר הנייד, בלפטופ או במכשיר הטאבלט. מה הם מחפשים שם, אתם שואלים? כלומר, אתם לא, משום שמדובר בשאלה רטורית, עליה התשובה ידועה מראש – הם שקועים בתוך אחת מבין מיליארדי האפליקציות הקיימות בשוק.

זיהיתם את מלוא היתרונות של פיתוח אפליקציה עבור העסק שלכם? עכשיו כל שנותר לכם הוא לבחור חברת פיתוח אפליקציות בפתח תקווה. וזו כאמור, משימה מורכבת יותר.

איך בוחרים בית תוכנה לפיתוח?

בשוק נמצאים אלפי מתכנתים המתמחים בפיתוח ובכתיבת שפות קוד ותכנות – java, swift וכו’ ולכאורה כל מפתח שתבחרו בו, יוכל לספק לכם את הסחורה. אממה, פיתוח המיזם שלכם הוא ממש כמו לידה – אתם זקוקים לאנשים תומכים, מהימנים, מסורים ובעלי ניסיון רב. הנה מספר טיפים שיסייעו לכם לבחור –

תחושת ביטחון ומהימנות

חברה לפיתוח אפליקציות מנוסה ומקצוענית ככל שתהיה, לא מספיקה בכדי שתצאו יחדיו למסע יזמות עסקי משותף. אתם צריכים לחוש ביטחון  וידיעה כי הצוות העסקי הנבחר מעוניין לשתף איתכם פעולה לאורך כל הדרך ויהיה אכפתי עבור מטרותיכם ולא רק עבור מטרותיו של צוות הפיתוח.

הבנה שיווקית מעמיקה

שיווק אפליקציות היא אחד מהיעדים החשובים ביותר, שכן אפליקציה מצוינת שאינה תואמת את קהל היעד, אינה תזכה לאהדה ותניב רווחים. לצורך כך, בית התוכנה מוכרח להיות מומחה חווית משתמש כדי לתכנת אפליקציה שתהיה מעוצבת כהלכה, תספק עניין למשתמש וכן תהיה נוחה עבורו לשימוש.

פילוח קהל היעד

כחלק מהתחום השיווקי, יהיה צורך לבחור מיהו קהל היעד המתאים והיכן הוא נוהג לגלוש או באילו מכשירים הוא נוהג להשתמש. לאחר שתצליחו לאפיין ולפלח את קהל היעד, תוכלו להחליט האם אתם מעוניינים בחברה המתמחה בתחום פיתוח אפליקציות לאייפון, לאנדרואיד או דווקא לפייסבוק. במקרה שבו אתם מתכננים להמשיך ולהתפתח ומעוניינים לעשות זאת יחד עם חברת הפיתוח, ייתכן שרצוי לבחור בחברת פיתוח כללית (המתמחה במספר תחומים).

שקיפות

כחלק מנושא המהימנות, ישנה חשיבות רבה לשקיפות ובהירות של בית התוכנה. חשוב מאוד שתהיו מעורבים בתהליך ותהיו לשותפים פעילים בכל שלבי הפיתוח.

למידע נוסף: dogma פיתוח אפליקציות

הרשמו חינם לערוץ הוואטספ והטלגרם שלנו

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים