בניגוד לפרסומים: סיעת ‘הבית היהודי’ בפ”ת מצטרפת לקואליציה של רמי גרינברג

יו"ר סיעת 'הבית היהודי' איציק דיעי, יכהן בשלב זה כסגן בלי שכר: "הצביעו לנו 12185 תושבים, והציבור הזה חייב לקבל מענה – מודים לראש העיר ויוצאים לדרך חדשה"

(צילום: א.ש)

מועצת הסניף של ‘הבית היהודי’ התכנסה הערב (ג’) בשעה 20:00 להצביע על החלטתו של יו”ר סיעת ‘הבית היהודי’ בעיר להצטרף לקואליציה של ראש העיר הנבחר, רמי גרינברג.

במסגרת ההסכם הקואליציוני של ‘הבית היהודי’ עם ראש העיר רמי גרינברג, תקבל סיעת ‘הבית היהודי’ בעיר סגן ראש עיר בלי שכר בשלב הזה. בתפקיד ישמש יו”ר הסיעה עו”ד איציק דיעי, וכן ראש מנהל הכללי, בנוסף את האחריות על התרבות היהודית, החינוך הממלכתי דתי, את תנוער הנוער הדתיות, ועוד שני אגפים נוספים – יו”ר מתנ”ס שמואל הנגיד שם ישמש דיעי בתפקיד ועוד מתנ”ס נוסף. כמו כן, ‘הבית היהודי’ צפוי לקבל וועדות נוספות.

אז מה גרם ליו”ר סיעת ‘הבית היהודי’ על ההסכם הזה למרות שהוא יהיה סגן בלי שכר? בשיחה עם ‘פתח תקוואי’ אומר דיעי- “את ההחלטה הזאת קיבלנו רק בגלל החשיבות הציבורית. הצביעו לנו 12185 תושבים, והציבור הזה צריך וחייב לקבל מענה – אם היינו חושבים רק על האגו הפרטי שלנו יכול להיות שהיינו נשארים בחוץ.”

דיעי הוסיף “אנו מודים לראש העיר הנבחר רמי גרינברג, ויוצאים יחדיו לדרך חדשה לטובת תושבי פתח תקווה. נשרת את כולם בנאמנות בקואליציה.”

ל’פתח תקוואי’ נודע כי עיקרי ההסכם בין יו”ר סיעת ‘הבית היהודי’ איציק דיעי וראש העיר רמי גרינברג נסגרו היום סמוך לשעה 14:00 בצהריים.

בהודעה שפרסמה הסיעה הערב נכתב “לאורך כל הדרך ראינו לנגד עינינו אך ורק את טובת הציבור בעיר, ולכן קיבלנו את הצעתו של ראש העיר מר רמי גרינברג להצטרף לקואליציה עם כל התיקים שהציע- החינוך הדתי, תרבות יהודית, תנועות הנוער הדתיות, ראש מינהל הכללי בעירייה, עמידה בראש 2 מתנס”ים מרכזיים ועוד ועדות נוספות.

תודה ל 12,185 התושבים והתושבות שהאמינו בנו בקלפי ונמשיך להיות שליחי ציבור נאמנים של כולם. אנחנו רוצים להודות ליו”ר התנועה השר נפתלי בנט אשר נרתם לאורך כל המו”מ לעזרתנו ופינה את כל זמנו ביחד עם השרה איילת שקד על מנת להגיע לתוצאה הטובה ביותר עבור הציבור הדתי לאומי בעיר.” לשון ההודעה.

נכון לעכשיו הקואליציה של ראש העיר גרינברג תורכב מהסיעות – התחדשות בראשותו עם 5 מושבים, יש עתיד עם – 4, ש”ס עם – 4, אורנה דוידאי -1, 2 נוספים אדי קואז ורועי פן מרשימת אכפ”ת, וכעת עוד 3 חברים של ‘הבית היהודי’ – סה”כ 19 חברים בקואליציה של ראש העיר פ”ת.

כפי שדיווחנו כאן ב’פתח תקוואי’ מחר תתכנס ישיבה חגיגית של מועצת העיר בה ישתתפו – 29 חברי וחברות המועצה, הישיבה תתקיים בשכונת הדרום, באודיטוריום ע”ש שושנה דמארי בשש שנתי פיינברג/ברנר.

ההצבעה הערב
מועצת סניף הבית היהודי – הערב

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x