(צילום: עיריית פ"ת)

בעיית הגישה לרכבת סגולה: ראש העיר רמי גרינברג ירד לשטח במטרה למצוא פתרון

בעקבות סגירת מתחם ירקונים בעוד שבוע וחצי תיסגר הגישה לתחנת הרכבת סגולה בעיר לכלי רכב וגם החניון במקום, כך שהגישה לתחנה תתאפשר רק ברגל

סגירת דרך הגישה והחניון מתבצעת בעקבות סגירת מתחם ירקונים הסמוך אחרי שהתברר כי הוא נבנה בניגוד לחוק. חשוב לציין כי על פי נתוני רכבת ישראל בכל יום עוברים בתחנת רכבת סגולה כ-5,000 איש בממוצע.

בעקבות הפגיעה בנוסעי הרכבת תושבי העיר המועצה הארצית לתכנון ובנייה אישרה אתמול (ג’) את בקשת רכבת ישראל לקידום דרך גישה וחניון חלופיים לתחנה במקום, הבקשה הועבדה לאישור של משרד האוצר והפרוייקט צפוי להסתיים רק כעבור שנה מתחילת העבודות.

בתוך כך ראש עיריית פתח תקווה רמי גרינברג קיים היום סיור ופגישת עבודה בתחנת רכבת סגולה, על מנת לפקח מקרוב על הנעשה באזור ועל ההתקדמות בשיפור, בפיתוח וביישום פתרונות תחבורתיים באזור.

בפגישה נכחו נציגי העירייה, נציגי הרכבת ונציג הבעלים על קרקע פרטית שבעתיד תהפוך לחניון עבור נוסעי הרכבת.

בפגישה דנו הנוכחים אודות נושא הפיתוח של רכבת סגולה, פתרונות תנועה לרכב הפרטי ולתחבורה הציבורית, סלילת שבילי אופניים, מעבר על תכניות לחניון, תגבור תחבורה ציבורית לתחנה ושיתופי פעולה עם משרד התחבורה לטובת שיפור השירות.

ראש העיר רמי גרינברג הנחה את המשתתפים לקדם את התכניות ע”מ לספק לנוסעים ברכבת ולכל מי שמושפע מהתחנה ומהתנועה סביבה, פתרונות תחבורתיים הולמים שיפחיתו את העומס וישפרו את התנאים.

(צילום: עיריית פ”ת)
0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x