בעיית העובדים הזרים בפ”ת: רה”ע נפגש עם נציגי המשטרה

כשבוע לאחר שנתין זר פרץ לבית בעיר במהלך השבת וניסה לתקוף ילדה קטנה, ומקרים נוספים שאירועי בעיר בהם היו מעורבים עובדים זרים ראש העיר נפגש עם נציגי המשטרה. במקביל ביום שלישי הקרוב תתקיים עצרת בכיכר המייסדים והתושבים יקראו להחזיר את הביטחון לתושבים

(צילום: מתוך דף הפייסבוק של ראש העירפ”ת  איציק ברוורמן)

בעיית העובדים הזרים, ומקרי האלימות בהם היו מעורבים עובדים זרים מסודן בפתח תקווה ממשיכים להטריד את תושבי העיר. הדבר כבר הפך לשיחת היום כי המצב במרכז העיר רק הולך ומחריף בעקבות הגעתם של עוד ועוד עובדים זרים השוהים ללא רישיון בישראל בכלל ובפתח תקווה בפרט.

במסגרת המאמצים למציאת פתרון למצב שנוצר, הגיעו היום ללשכתו של ראש העיר איציק ברוורמן מפקד מחוז מרכז, ניצב מוטי כהן, תנ”צ שמעון לביא, מפקד מרחב השרון וסנ”צ ברק מרדכי, מפקד תחנת משטרת פ”ת על מנת לדון בהמשך שיתוף הפעולה הפורה בין המשטרה לעיריית פתח תקווה בכל הקשור לדירות המפוצלות ולעובדים הזרים המפרים את חוקי ההגירה. בהודעה שפרסם ראש העיר בדף הפייסבוק שלו כתב “סיכמנו על המשך פעילות ושיתוף פעולה נרחב על מנת להגביר את תחושת הביטחון של תושבי העיר.”

כפי שדיווחנו כאן ב’פתח תקוואי’ ברוורמן שיגר לפני כשבוע מכתב לשר לביטחון פנים, למפכ”ל המשטרה, לשרת המשפטים וליועץ המשפטי בעניין העובדים הזרים, ובו ציין כי רף הסובלנות של התושבים אוזל ובאם לא תיקח המשטרה את החוק לידיים תעשה זאת העירייה כפי ראות עיניה.

במקביל, היום הופצה על ידי האופוזיציה בפ”ת הודעה ברשתות החבריות תחת הכותרת “נלחמים על בטחון ילדנו!” הקוראת לתושבים להגיע ביום שלישי הקרוב (24.1.17) לכיכר המייסדים בפתח תקווה ולהשתתף בעצרת מרכזית בדרישה להחזיר את הביטחון לתושבי העיר.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x