בעקבות ההנחיות ולמניעת התקהלויות – שוק פתח תקווה ייסגר

בישיבה שהתקיימה היום (א') עם ראש העיר רמי גרינברג, גורמי הפיקוח העירוניים ומשטרת ישראל, בנוגע לפתיחת העסקים בפתח תקוה הוחלט כי שוק פתח תקוה ייסגר החל מים שלישי 24.3.20. החנויות ברחבי העיר יישארו פתוחות בכפוף להנחיות משרד הבריאות

חנויות הבגדים ויתר החנויות ברחבי העיר הנמצאות במרחב הפתוח ואינן בקניון, יישארו פתוחות כל עוד הן עומדות בהנחיות משרד הבריאות המורות על ויסות כמויות של 4 לקוחות לכל קופה רושמת, שהייה של לא יותר מעשרה אנשים באותו מרחב ושמירה של 2 מטר בין השוהים.

חנויות קוסמטיקה ייסגרו, אך ניתן לקיים טיפול פרטני בבית הלקוח. מספרות ייסגרו, אך ניתן יהיה לקבל תספורת בבית הלקוח.

כאמור, החנויות בקניון סגורות, מקומות בילוי תרבות ופנאי סגורים, מסעדות סגורות להושבה אך כאלו שעשו הסבה למכירה באמצעות משלוחים יישארו פתוחות.

ראש העיר פתח תקווה שב והדגיש כי עסקים  אשר יחרגו מן המותר ולא יקפידו על הנחיות משרד הבריאות יוזהרו וייקנסו, וגם תושבים אשר ימצאו מפרים את הנחיות משרד הבריאות יוזהרו וייקנסו. ראש העיר רמי גרינברג “אני מפציר בתושבים שלא להתקהל ולא לצאת מן הבית שלא לצורך. הנחיות משרד הבריאות הן הנחיות מצילות חיים!. השארנו את החנויות ברחבי העיר פתוחות וזאת כל עוד הן עומדות בהנחיות משרד הבריאות. גורמי האכיפה מסיירים בשטח לאורך כל היום ונוקטים ביד קשה כלפי עסקים שלא יעמדו בהנחיות. רק בשיתוף פעולה, אחריות אישית וערבות הדדית ננצח יחד את הקורונה!”.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

3 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Anonymous
4 years ago

החלטה הזויה ולא חוקתית בעליל לישלוח כ300 בעלי דוכנים ועוד מאות רבעם של עטבדים בשוק שאפילו אבטלה לא יקבלו כשאפשר לוסת את כנעסת הקונים לשוק בקלות יתרה עם קצת מחשבה לימנוע אבל חמור של סגירת השוק אפשר להיתחשב בוכלוסיה שאינה יחולה להגיע לרשתות

אחד העם
4 years ago

התרגלתי כבר למחירים של שישי אחה”צ (2-3 שקל לירקות, 3-5 לפירות) עכשיו נצטרך לשלם מחירים מופקעים על אותה סחורה!

אלי
4 years ago

אין צורך לסגור את השוק אפשר לחסום את הכניסות על ידי פקחים ולתתרק 40או 50איש להכנס לשוק

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

3
0
Would love your thoughts, please comment.x