הדברה שהסתבכה: בניין שלם בפ”ת נאטם והדיירים יטופלו על ידי הרשות המקומית

כונני מד"א 'הצלה פתח תקווה' הוזעקו על ידי מוקד הכוננים של מד"א לבית בשכונת שעריה עקב מספר בני משפחה שחשו ברע לאחר שככל הנראה שאפו אדי חומר הדברה בסמוך לביתם

צוותי כיבוי וחילוץ הכוללים את היחידה לטיפול בחומרים מסוכנים וצוות ניטור פועלים בריכוז גבוה של חומר הדברה שפוזר בדירת מגורים רחוב רות פתח תקווה.

צוותי הניטור איתרו ערכים גבוהים בדירה ופינו את כלל דיירי הבניין, בשלב זה הבניין לא מאושר למגורים והמשך הפעולות בשיתוף פעולה עם הגנת הסביבה.

דיירי הקומה העליונה אמא ו-3 ילדים חשבו ברע, וצוות אמבולנס של מד”א שהוזעק למקום העניק טיפול ראשוני לבני המשפחה, ופינה אותם לבית החולים בעיר. 

לוחמי האש בסיוע המשטרה איתרו את המדביר, מדובר באדם שאינו מוסמך בתחום ההדברה אשר פיזר חומר המיועד לחקלאות ולא למגורים, בשלב זה כל הדירות בבניין נאטמו והדיירים פונו ויטופלו ע”י הרשות המקומית.

קונים באלי אקספרס, איביי, אמזון וחוסכים מאות שקלים בחודש:
משחקי ילדיםבגדי ילדיםבגדי נשיםבגדי גברים, סלולרגאדג’טים




0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
ארגון המדבירים
6 years ago

בהמשך לדיווח על אירוע ההדברה בפ”ת להלן תגובת ארגון המדבירים: לדאבוננו שוב אדם המתחזה למדביר עושה שימוש בתכשיר חקלאי מקבוצת הזרחנים האורגניים.
שוב הוכח כי יש לעצור את הקלות הבלתי נסבלת להשיג תכשירי הדברה חקלאים מהמדף החקלאי. הארגון ימשיך לפעול להשגת מטרה זו.על החתום, ועד ארגון המדבירים.

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

1
0
Would love your thoughts, please comment.x