(צילום: מתוך דף הפייסבוק של ראש העיר פ"ת, רמי גרינברג)

בעקבות ירי טילים לגוש דן: ראש העיר, רמי גרינברג כינס ישיבת הערכות

בעקבות ירי הטילים אל עבר גושן דן הערב מרצועת עזה, כינס ראש העיר פתח תקווה ישיבת הערכות. לפי שעה, אין הנחיות מיוחדות לתושבים

סמוך לשעה 21:00 הערב נשמעה אזעקת צבע אדום ברחבי גוש דן, בעקבות ירי טילים מרצועת עזה אל מרכז ישראל. תושבי פתח תקווה באזור בית החולים בלינסון דיווחו למערכת ‘פתח תקוואי’ כי גם הם שמעו את האזעקה והדי פיצוצים. ארגון הג’יהאד האיסלאמי לקח עליו את האחריות לירי.

בעקבות ההסלמה, כינס הערב ראש העיר פ”ת, רמי גרינברג ישיבת הערכות בה השתתפות גורמי הביטחון בעיר. בהודעה שפרסם בתום הישיבה, כתב גרינברג “ערב טוב תושבים ותושבות יקרים,
התקבלה הערכת המצב של פיקוד העורף וכאלה יש שגרה מלאה ואין הנחיות מיוחדות. בנוסף אין צורך לפתוח מקלטים.”

“המערך החרום העירוני ערוך ומוכן וקיימנו ישיבת הערכות מקיפה והגורמים העירוניים קבלו הנחיות ברורות.”

“בנוגע לפניות על כך שלא שמעו את צופרי החרום בחלקים מסויימים בעיר- אני מבקש להבהיר שלא הופעלו צופרים בעיר במהלך הערב ומה ששמעו תושבים זה מהערים השכנות. לא היה צורך בהפעלת הצופרים בעיר עפ הערכות של פיקוד העורף שהוא זה שגם מפעיל את הצופרים.”

“בהמשך נפרסם את הנחיות פיקוד העורף להתגוננות בחרום שאליהם כלל הציבור צריך להצמד. כמו כן יפורסמו רשימת המקלטים העירוניים וזאת רק לידיעה כללית, כאמור במצב חרום יש להצמד להנחיות פיקוד העורף להתגוננות.”

“מוסדות החינוך בעיר יופעלו כרגיל וזאת בהתאם להנחיות והערכות המצב. אנחנו כאן ערוכים ומוכנים לתת את המענה הטוב ביותר לתושבי פ”ת בחרום ובשגרה.”

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x