בפעם השנייה החודש: חומר מיסיונרי חולק בתיבות הדואר בפ”ת

שוב כתות מסיונריות מסתערות על העיר פתח תקווה – חומר מסיונרי חולק בתיבות הדואר במרכז העיר. הרב ליפשיץ מ'יד לאחים': "מדובר בקמפיין אינטנסיבי, הם משקיעים סכומי עתק"

המיסיונרים מסתערים על פתח תקווה וערי המרכז. בפעם השנייה בתוך חודש חולקו פליירים עם חומר משיחי ברחובות רוטשילד, קרול, רופין במרכז העיר פתח תקווה.

הרב בנימין כהן, מנהל מרכז תורני ‘בינה לעיתים’ במרכז העיר מספר לפתח תקוואי: הגעתי בשעות הצהריים לביתי הבחנתי בצעירה שחילקה פליירים בתיבות הדואר. כאשר הוצאתי את הפלייר הזדעזעתי לראות את החומר המיסיונרי ששמו לנו בתיבות הדואר. מצער מאוד שאין חוק שאוסר על חלוקה של חומרים מיסיונריים שכאלה בתיבות הדואר”.

הרב שמואל ליפשיץ מראשי ארגון יד לאחים: “היהודים המשחים חילקו חומרים שעניינים נבואות שלמעשה מי שלא יתנצר בסופו של דבר יהרג”.

היהודים המשיחיים משקיעים בתקופה האחרונה תקציבי ענק על מנת לתפוס יהודים שאין להם מודעות מספיק והם לוקחים את הנצרות ועוטפים אותה בסממנים יהודים, על תנ”ך, טלית, כדי שיהודי שאין לו מספיק ידע יחשוב שמדובר בזרם יהודי. כאשר למעשה מדובר במאה אחוז נצרות. ומדובר בקמפיין מיסיונרי ואינטנסיבי שמתמקד בערי המרכז, כולל מעדין ופתח תקווה. הפעילים של יד לאחים משתדלים להגיע לכל המקומות שמדובר בקמפיין מיסיונרי נוצרי”.

פליירים של מסיונרים - 1

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x