בקרוב בפ”ת: ‘נער מתבגר’ – מופע מיוחד של הזמר מאיר גרין

מאיר גרין (25) זמר צעיר ומצליח שגיל ההתבגרות לא מפסיק להעסיק אותו ואחרי שעבר לפחות 14 מסגרות, יוצא במסע הופעות המשלב סיפור ושירה בו מתארח איש החינוך הרב חיים הורביץ

(צילום: יהודית שמיר)

החלום שלו לממש את כישרונו המוזיקלי החל בכיתה ה’ כאשר נחבר להפתעתו להיות הסולן במסיבת הסידור של כיתה א’ בבית הספר בו למד. “מאז זה נשאר בגדר חלום עד שנהייתי מדריך נוער ואז יכולתי לתת לזה ביטוי גם כי קיבלתי המון השראה, וגם כי זה בער בתוכי כל כך הרבה זמן” הוא מספר בראיון ל’פתח תקוואי’ “הוצאתי את השיר הראשון המקורי שנקרא האושר הבא, ואחריו השתתפתי בתחרות שנקראת ‘הכוכב הבא’ ששם הייתי רק בשלב הראשון.. וזכיתי לעשות קידוש שם שמים”

מאז הוא הוציא עוד עוד שני שירים ‘נקודה של אור’ ו’לב שבור’ שעוסקים איך לא בנושא שהכי נוגע לו גיל ההתבגרות. “השירים נגעו בהמון נערים ואנשים שהזדהו עם השירים וזה מדהים”

לפני כחצי שנה הוא התחיל לעבוד על מופע “נער מתבגר” המשלב בין סיפור אישי טיפים והכוונה להורים ולנערים לבין שירים חלקם מקוריים וחלקם מוכרים.

במופע משתף גרין בהתמודדות שלו כנער מתבגר, והרב חיים הורביץ שמתארח במופע מגלם ומסביר את דמות האב בסיפור את הראיה שלו כאיש חינוך על הבן/בת המתבגר/ת. המופע כולל המון רגש. סיפור אישי שהוא בעצם סיפור כללי על נער מתבגר והורה שרוצה את הטוב ביותר בעבורו אך לא יודע איך להסביר לו את זה ומשקף את הקצר בתקשורת שרק מחריף את ההתמודדות.   גרין מסביר כי “המופע נכתב ממקרים שקורים יום יום. ולכן הוא פרקטי ומעשי לכל הורה ולכל נער.”

על ההכרות שלו עם הרב הורביץ ומספר “זכיתי להכיר אותו, והוא מלווה אותי כבר כמה שנים כך שזכיתי גם לעשה לך רב וקנה לך חבר”, את הרעיון לצאת במופע משותף קיבל גרין לאחר שהוא התלווה אל הרב הורביץ להרצאה באחת האוניברסיטאות בהם הוא מרצה  ושם הוא סיפר סיפור על נער מתבגר, התגובות היו נלהבות ומאז הדרך למופע משותף הייתה סלולה. “העבר שלי הוא בהחלט חלק ממני. אני מניח שתמיד ארגיש במקום מסוים את הנער המתבגר שבי. אבל היום במקום שיוביל לקצר זה מוביל לכימיה. היום בגלל זה יש לנו את המופע המדהים הזה. שבו אני יכול להזדהות עם כל נער והורה שחווים את זה.”

לקראת המופע אומר לנו גרין “הייתי נער מתבגר במלוא מובן המילה, וחוויתי על בשרי את הטוב ואת הרע את הקושי והשינוי” עכשיו הוא מאמין כי חלק מהשליחות שלו זה לדאוג להעביר את זה הלאה. ואולי להועיל לאחרים. בנוסף יתארח במופע הרב אשר שוקר איש חינוך וראש האגף לשירותים חברתיים לסיפור מרגש על נער מתבגר.

המופע “נער מתבגר” של מאיר גרין בהשתתפות הרב חיים הורביץ יתקיים ב 15.5.18 בגולה פ”ת. לרכישת כרטיסים לחצו כאן>>

קונים באלי אקספרס, איביי, אמזון וחוסכים מאות שקלים בחודש:
משחקי ילדיםבגדי ילדיםבגדי נשיםבגדי גברים, סלולרגאדג’טים




0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x