כאן יוקם המרכז, צילום: עיריית פתח תקווה

בקרוב: מרכז להורים וילדים בפארק יד לבנים כולל סניף ייחודי של “Mommy Work”

הועדה המקומית אישרה לקידום את הקמת המרכז להורים וילדים שיוקם בפארק יד לבנים, במבנה המוקף בחצר רחבת ידיים ששימש בעבר כגן ילדים. כל הפרטים והבשורה לאימהות אחרי לידה
הועדה המקומית אישרה לקידום את המרכז להורים וילדים שיוקם בפארק יד לבנים, בין יתר הפעילויות שיפעלו במקום: הדרכות הורים, גן עם אמא, מעגל אימהות וזמן אמא, סדנאות לתינוקות, חוגים לכלל הגילים (גיל הרך, בני נוער, מבוגרים), גי’מבורי וכו’, כמו כן יוקם סניף ייחודי של “Mommy Work” המאפשר לאימהות לאחר לידה לשלב מסגרת של שמירה והפעלה של הרך הנולד יחד עם אפשרות לעבודה במתחם ייעודי המותאם לצרכי עבודה.
המרכז להורים וילדים אשר צפוי להיפתח בקרוב, יהיה חלק אינטגרלי מפארק יד לבנים, פנינת טבע בלב שכונת רמת ורבר העוברת התחדשות עירונית לרבות פרויקטים רבים של פינוי-בינוי, אשר יקדמו כניסתן של משפחות חדשות וצעירות למגורים בשכונה.
ראש העיר רמי גרינברג “שכונת רמת ורבר והאזור כולו יעברו בשנים הקרובות מתיחת פנים של ממש. השכונה נמצאת בהליך התחדשות ומספר התושבים בה יגדל באופן משמעותי. מרכז הורים-ילדים יפעל לאורך כל שעות היום ויספק מענה איכותי, קהילתי ותרבותי לתושבי השכונה והאזור, בכל הגילים, בדגש על פעוטות וילדים. אני מודה למקפ”ת ולמינהל ההנדסה על הובלת התהליך ומאחל הצלחה לכולם”.
0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x