בקרוב: עיריית פתח תקווה עוברת לתו חניה דיגיטלי

כחלק משיפור השירותים העירוניים והנגשתם לתושבים באמצעים טכנולוגיים, ראש העיר רמי גרינברג יביא לאישור מועצת העיר בכינוסה הקרוב חוק עזר עירוני חדש אשר יאפשר לרשות להנפיק תוי חניה דיגיטלי.

התו הדיגיטלי הינו חלק משורה של פרוייקטים טכנולוגיים שהעירייה מקדמת בימים אלו ועם הפעלתו בקרוב – יתייתר הצורך בתו החניה המודבק על שמשת הרכב.

התו הדיגיטלי יעודכן במערכות העירייה, ויקנה את אותן זכויות שהקנתה מדבקת תו החניה עד עתה: חניה חינם בתחום חניה מוסדר בכל רחבי העיר ובתחום המיועד לתושבים בעלי תו מתאים לאזור, בכפוף להוראות התמרור המוצב במקום. פקחי העירייה יסרקו באמצעות המסופונים את מס’ הרישוי של הרכב וכך ידעו האם מדובר ברכב בעל תו חניה בתוקף. עם הפעלת התו הדיגיטלי בקרוב, לא יישלחו מדבקת התו בדואר, אלא יעודכן במכשרי המסופון של פקחי העירייה.

ראש העיר רמי גרינברג “עיריית פתח תקווה פועלת להתאמת השירותים העירוניים השונים לעידן הדיגיטלי, ומקדמת בימים אלו את תו החניה הדיגיטלי, לצד שורה של פרוייקטים טכנולוגיים שקודמו בשנים האחרונות בתחום ויקודמו עוד בהמשך. תו החניה הדיגיטלי יחליף את השימוש המסורבל בתו הישן, את ההמתנה בדואר ויקל על התושבים. אני מודה לכל הגורמים באגפי העירייה הרלוונטיים, על קידום הפרוייקט החשוב והנצרך לטובת התושבים.”

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x