ברוב עם: מאות נרשמו לאירוע סיום הש”ס הגדול של המועצה הדתית פתח תקווה

לראשונה: המועצה הדתית פ"ת בשיתוף ארגון 'יסודות' מארגנים אירוע סיום ש"ס עירוני אליו נרשמו כבר מאות מגידי שיעורים
תכונה רבה במועצה הדתית פתח תקווה, לקראת אירוע ענק של “סיום הש”ס העירוני” בהשתתפות נציגי השיעורים לומדי הדף היומי בעיר. סיום הש”ס ברב עם יערך אי”ה במוצאי שבת פרשת ויגש, ז’ טבת תש”ף באולמי 58 (רויאל גארדן לשעבר).

הרה”ג מיכה הלוי שליט”א הרב הראשי: “העיסוק היומיומי בהוויות אביי ורבא מקשר את היום כולו לתורה. מחבר דורות במשפחה, אנשים מקהילות שונות בכל העולם לעסוק ולדבר בסוגיא אחת. התורה היא המאחדת את הכל. מתוך מחשבה זו עלה הרעיון להתכנס יחדיו כל מלמדי ולומדי הדף היומי בעירנו לסיום אחד עם רבני העיר, ראשי הישיבות ומגידי השיעורים ועוד רבנים חשובים מארצנו הקד’. חזקו ואמצו להגדיל תורה ולהאדירה. גדול יהיה כבוד המעמד לכבודה של תורה.”

מר פלטיאל איזנטל, הממונה על המועצה הדתית פ”ת “אנו רואים חשיבות רבה בסיום הש”ס ברב עם של כלל השיעורים בעיר. בימים אלה עמלים במועצה על האירוע המיוחד הזה בהשתתפות רבני ישראל שיכבדו בנוכחותם. אנו שמחים שכבר מאות נרשמו לאירוע המיוחד הזה וקוראים לכל מגידי השיעורים שטרם נרשמו לעשות זאת בהקדם ולהיות חלק מסיום הש”ס המאוחד של העיר פתח תקווה”

מר עופר אברהם, מנכ”ל המועצה הדתית פ”ת “המועצה הדתית עומדת לימינם של מגידי השיעורים ולומדי הדף היומי בעיר פ”ת. זכות גדולה לנו להרים את קרנה של תורה ולערוך את הסבב הנוכחי של סיום הש”ס לאחר למעלה משבע שנות לימוד והתמדה, סיום מאוחד של כלל השיעורים הרבים, סיום שהוא גם התחלה של סבב לימוד נוסף של הדף היומי”

מגידי שיעורי הדף היומי בפתח תקווה שטרם נרשמו. שימו לב: ניתן להירשם אצל מר שמואל זלצר שמרכז את הנושא בטלפון: 0545805765 או בדוא”ל: [email protected]

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x