ראש העיר איציק ברוורמן מגיב לראשונה לעליית הארנונה

לקראת ישיבת מועצת העיר הערב (א') שלח ראש העיר ברוורמן אימייל לתומכיו בו הוא מסביר את ההתייקרות הצפויה בארנונה: לממשלה יש סמכות לעדכן את הארנונה בהתאם למדד וזו בדיוק ה"התייקרות" של 1.7 אחוז שגורמים באופוזיציה מנסים לטפול עליי בחוסר תום לב משווע

ראש העיר איציק ברוורמן שלח הבוקר מכתב אישי באימייל לתומכיו ובו הסביר את ההתייקרות הצפויה בארנונה. תחת הכותרת “ישר ולעניין: הנה כל האמת בנושא הארנונה בלי ספינים, בלי חצאי-אמיתות ובלי עיוות נתונים מניפולטיבי.”

כתב ברוורמן: “הבטחתי שלא אעלה את הארנונה וקיימתי. נקודה. לממשלה יש סמכות לעדכן את הארנונה בהתאם למדד וזו בדיוק ה”התייקרות” של 1.7 אחוז שגורמים באופוזיציה מנסים לטפול עליי בחוסר תום לב משווע. וזאת רק ההתחלה של מסכת הצביעות והולכת השולל: הנה לפניכם הטבלה מאוקטובר 2013 שמראה את פתח תקווה בצמרת דירוג הערים היקרות בארץ מבחינת ארנונה בתקופת ראש העיר הקודם. כך שלא נותר לי אלא לשאול את מר אורי אהד: הרצחת וגם ירשת???”

נתוני הארנונה בכל הארץ ובפתח תקווה

ברוורמן הוסיף “נכון, כראש עיר הארנונה מקלה עליי לטפח מחדש את הגינות שהוזנחו, לתת שירות טוב יותר בעירייה ולהביא אטרקציות לשיפור איכות החיים כאן. ולמרות זאת הבטחתי לחולל שינוי יסודי בעיר מבלי להעלות אותה ועמדתי במילתי, כי למילה שלי אין תג מחיר.”

עוד כתב ברוורמן “חשוב לי להמשיך להביא דברים טובים לפתח תקווה, לפתוח כבישים חדשים, להביא חברות גדולות ובתי עסק, להכניס מפעלים שישלמו ארנונה מסחרית כדי שאנחנו נוכל ליהנות מהכסף ובהמשך גם להוריד בעזרתו את הארנונה לתושבים.”

בסיום מכתבו כתב ברוורמן “אתם יכולים כבר לראות סביבכם מדרכות וכבישים חדשים, גינות בהקמה, בתי ספר שעוברים שיפוץ יסודי לאחר הזנחה מתמשכת ואזורי בילוי שמתחילים לפרוח. אבל מסתבר שיש כמה חברים באופוזיציה שהשינוי בעיר גורם להם לתעוקה בלב, עד שהם מאבדים שליטה ובוחרים ביודעין להוליך שולל את התושבים.

הבטחתי לחולל מהפכה בעיר מבלי להעלות את הארנונה, ומעל לכל הבטחתי תמיד לומר לתושבים את האמת. זו הייתה דרכי מאז ומעולם וכזו היא גם תישאר, כי אני מאמין שבסוף האמת והעשייה ינצחו כל שקר, כל השמצה וכל מניפולציה זולה.”

הערב  צפויה מועצת העיר לאשר עלייה של 1.7% בארנונה. חברי האופוזיציה קראו לתושבים להגיע לישיבת המועצה. אתר פתח תקוואי יעביר הערב בשידור חי את ישיבת מועצת העיר שצפויה להיות סוערת במיוחד החל מהשעה 18:00. 

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

2 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
בושה וחרפה הבן אדם ברוכי לראשות העיר
8 years ago

הממשלה אומרת שזו החלטה (העלאת הארנונה) שנתונה בידי ראש העיר…
אם אין יראת אלוקים וכו׳

דנה
8 years ago

עולה כסף להביא מתנפחים מטופשים ולהשקיע בהופעות מיותרות. מילא היה משקיע בחינוך, תשתיות ושיקום פני העיר. בושה של ראש עיר

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

2
0
Would love your thoughts, please comment.x