ברוך דיין האמת: יעקב גרינברג ז”ל, אביו של ראש עיריית פ”ת

ההלוויה תתקיים היום: 28/1/21 בשעה 16:00 בבית העלמין של מושב נווה ירק. יושבים שבעה בבית הנפטר במושב נווה ירק רחוב הפרדס 84.

לפנות בוקר הודיע ראש עיריית פתח תקווה רמי גרינברג על פטירת אביו בפוסט שפרסם בפייסבוק כתב גרינברג:

“בצער רב ובכאב גדול אני מודיע על פטירתו של אבי היקר ואהוב יעקב גרינברג ז”ל. אבא ניצול שואה שעלה ארצה מרומניה בקום המדינה ומאז עמל ופעל רבות במשך כל חייו לחיזוק הערכים החשובים בהם האמין: אהבת ארץ ישראל, עם ישראל ותורת ישראל.

אדם של נתינה והקרבה אין סופית למען כלל ישראל. הקים יחד עם הקהילה שלו ישוב לתפארת – נווה ירק ועסק בפיתוח ובנייה ברחביי מדינת ישראל.

דאג כל חייו למסורת ומורשת ישראל באדיקות ונאמנות רבה. אבא בשבילי הוא דמות לחיקוי והערצה ונמשיך בדרכו ומורשתו. אוהב אותך אבא ואתה נצור בליבנו לעד.”

ראובן יוסופוב ראש המועצה הדתית “המועצה הדתית פ”ת משתתפת באבלו הכבד של ראש העיר רמי גרינברג, על פטירת אביו יעקב גרינברג ז”ל שעבר את מאורעות השואה הקשים, התיישב בארץ הקודש ושמר על מסורת ישראל. תנחומים לבני המשפחה”

יו”ר סיעת ש”ס בפ”ת ” סיעת ש”ס פתח תקווה – משתתפים באבלו הכבד של ראש העיר רמי גרינברג וכל בני המשפחה היקרים. בהישבר עליהם שבר גדול בפטירת האבא והבעל רבי יעקב גרינברג בן שרה וירחמיאל.

המנוח ע״ה, ניצול שואה, זכה והקים משפחה לתפארת. במיוחד ניכר במידות ודרך ארץ, נעים הליכות כשתמיד חיוך נסוך על פניו.

חבל על דאבדין. נציגי סיעת ש”ס פ”ת, רבני העיר, פעיליה וכלל תושבי העיר משתתפים בצערם ומשגרים לראש העיר ולמשפחה היקרה תנחומים כנים. מן השמים תנוחמו וה׳ ירפא את שבר עמו אכי״ר.”

סיעת יהדות התורה פרסמה הודעה “חברי סיעת יהדות התורה בעיריית פתח תקוה הרב שמעון ברגמן והרב ישראל פרידמן משתתפים בצערו העמוק של ראש העיריה מר רמי גרינברג בפטירתו של אביו אוד מוצל מאש שעבר את מאורעות השואה בגבורה ובאמונה והיה דמות מופת של יהודי אוהב אדם באשר הוא אוהב ארץ ישראל, יהודי שהשכים והעריב לבית הכנסת אוהב תורה ולומדיה, ושולחת תנחומים לכל בני המשפחה. בנחמת ציון וירושלים תנוחמו ולא תוסיפו לדאבה עוד.”

ההלוויה תתקיים היום: 28/1/21 בשעה 16:00 בבית העלמין של מושב נווה ירק. יושבים שבעה בבית הנפטר במושב נווה ירק רחוב הפרדס 84.

מערכת ‘פתח תקוואי’ – חדשות פ”ת משתתפת בצערו של ראש העיר ושולחת תנחומים לכל המשפחה.

יהי זכרו ברוך.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x