בתמונה: גן ילדים של רשת מעיין החינוך התורני בעיר

בשביל הילדים: מאות גננות של רשת מעיין החינוך התורני פ”ת השתתפו ביום עיון לקראת פתיחת שנת הלימודים 

ברשת גני מעיין החינוך התורני פ"ת ממשיכים בהערכות של הצוות המקצועי, לקראת פתיחת שנת הלימודים ב 1 בספטמבר. גב' רות אזולאי מנהלת גני הילדים "אנו שמים דגש רב על רענון הנהלים הכשרת הגננות, וכן מענה לדרישות הגננות בכדי שילדי הרשת יקבלו את הטוב ביותר" 

נמשכת ההערכות לקראת פתיחת שנת הלימודים, לצד הכשרת המבנים בשבוע האחרון, נערכו שני ימי עיון מקצועיים למחנכות לגננות ולסייעות, במטרה לרענן את הנהלים ולתת את הדגשים והכלים המקצועיים לגננות. במסגרת יום העיון שמעו הגננות הרצאות מקצועיות מהודיה שטרנברג מנהלת אגף בשרות הפסיכולוגי – שרותי השפ”ח וכן ממנהל מחלקת הביטחון מר טובי אלמוג וממנהל מחלקת הבטיחות מר יובל לוי – בנושא הנחיות בטיחות .

כמו כן, נערך יום עיון והכשרה מקצועית לגננות ולצוות העובדות בגני החינוך המיוחד של הרשת, בהשתתפות גב’ אסתר והב – מרפאה בעיסוק התפתחותית ומדריכה קלינית ששמה דגש על האינטראקציות הטיפוליות בין חדרי הטיפול לחלל הגן ובין הצוות.
גב’ חדוה יודקביץ’ מנהלת גני החינוך מיוחד של הרשת לימדה על שינויים וחידושים לקראת שנה”ל תש”פ וגב’ מירב תמיר – מנהלת שפ”ח פתח תקוה שוחחה עם המחנכות על נושאי ההסתגלות והמעברים אצל ילדים.  לסיום נשא דברים נציג הפיקוח מטעם משרד החינוך הרב יעקב בורשטיין.

המשתתפות קיבלו ערכה מיוחדת לגננת הכוללת חוברת נהלים, במטרה להעניק סיוע מקצועי לניהול הגן בצורה הטובה ביותר.

גב’ רות אזולאי, מנהלת גני מעיין החינוך התורני פ”ת: “מעבר להשקעה הרבה במבנים של הגנים, אנו משקיעים לאורך כל השנה כולה ובמיוחד בימים אלה, של טרום תחילת שנת הלימודים,  בהערכות והכוונה לצוותים המקצועיים שלנו,. וזאת, על מנת לספק את הכלים המקצועיים ביותר, כדי שיוכלו לתת את הטוב ביותר לילדי הגנים. כחלק מההערכות אנו מקיימים ימי עיון והעשרה תוך הקשבה ושיתוף מלא לדרישות הגננות המסורות שלנו”

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x