בשורה: המרכזים הקהילתיים של מקפ”ת הצטרפו למיזם שילוב אוכלוסיות עם צרכים מיוחדים

אוכלוסיות עם צרכים מיוחדים ישולבו במערך התעסוקה במתנס"ים. יו"ר מקפ"ת הרב אליהו גינת: "זהו אות כבוד לעיר פתח תקווה המקדמת שוויון הזדמנויות ואחריות חברתית"

בשורה של ממש למשפחות רבות של תושבי פתח תקוה, המתמודדים עם בן או בת משפחה בעלי צרכים מיוחדים, קוגנטיבית או אוטיזם. המרכזים הקהילתיים של מקפ”ת, הצטרפו למיזם הענק של החברה למתנ”סים, לשילוב בעלי צרכים מיוחדים בתעסוקה, בסיוע מחלקת הרווחה בעיריית פתח תקווה.

במסגרת זו, יתקיים שיתוף פעולה בין מרכזי מקפ”ת ובין המחלקה לנכים ואוכלוסיות מיוחדות בחברה למתנ”סים, במיזם תעסוקה לאנשים עם מוגבלות  התפתחותית, פיגור שכלי או אוטיזם. התכנית מציעה הזדמנות לאנשים המוגדרים עם מוגבלות שיכלית התפתחותית או אוטיזם, להשתלב בתעסוקה כחלק מקהילתם ובקרב אוכלוסייה נורמטיבית. לפי רמת תפקודם ויכולתם.

התכנית מתבצעת באמצעות תהליך הנגשתו של המרכז הקהילתי לאוכלוסיות מיוחדות, בזכות חבירתם של כוחות רבים, מקצועיים, ארגוניים ומערכתיים. על פי התכנית, מתבצעת הערכה ראשונית של כל פונה, בה נאמדים, יכולותיו, כישוריו, ניסיונו ומסגרת חייו, זאת במטרה להתאים לו את המסגרת התעסוקתית הטובה ביותר עבורו.

ליאת גולברי רכזת הפרוייקט מטעם החברה למתנ”סים שסייעה רבות למיזם החשוב, אומרת כי “שילוב המשוקמים בתעסוקה בחברה למתנ”סים הינו ערך בלתי מתפשר המייצג שוויון הזדמנויות, ערך המקנה לאוכלוסייה זאת את האפשרות להיות ולהיטמע בינינו כחלק בלתי נפרד מעובדי החברה למתנ”סים. המטרה שלנו בסוף היום לראותם בינינו בכל מרכז קהילתי, בכל שלוחה, בכל גן ילדים, בכל ספרייה ובכל מבנה ציבורי ושירות כזה או אחר הניתן ע”י החברה”.

ראש העיר עורך דין איציק ברוורמן אומר בסיפוק כי “ההצטרפות למיזם והנגשתו לתושבי פתח תקווה, זאת החובה שלנו,האנושית והמוסרית ,לפתוח את הדלת ואת הלב לכל אחד ואחת”, יו”ר מקפ”ת הרב אליהו גינת, שנתן את אישורו וברכתו למהלך אומר כי “זהו אות כבוד לעיר פ”ת המקדמת שוויון הזדמנויות ואחריות חברתית . אני מברך על שיתוף הפעולה המבורך והחשוב ומייחל ומתפלל להצלחתו”

צוות ההנהלה והעובדים של מקפ”ת, כבר עומד הכן לקבל את פני הנרשמים, לייעץ, לתת פרטים נוספים וללוות כל אחד ואחת בדרכו החדשה. להצטרפות ניתן לפנות למשרדי מקפ”ת,

לפרטים והרשמה 03-9281700 אתי או במייל[email protected]

https://petachtikva.co.il/product/%D7%A7%D7%A8-%D7%9C%D7%9A-%D7%9E%D7%90%D7%A8%D7%96-3-%D7%96%D7%95%D7%92%D7%95%D7%AA-%D7%92%D7%A8%D7%91%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%AA%D7%A8%D7%9E%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%9E%D7%A9%D7%9C%D7%95%D7%97-%D7%97/

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x