אוהבים בשר טרי ומשובח? קצביית בוארון היא המקום המושלם עבורכם.

מאז 1965 הקצביה מספקת ללקוחותיה מבחר עצום של נתחי בשר מעולים. ציון בוארון שיסד את האטליז, הציב לעצמו סטנדרטים בלתי מתפשרים של איכות, מבחר ומחיר השווה לכל הכיס והתוצאות בשטח נראות בהתאם. יעידו על כך מאות לקוחות מרוצים מדי יום, לאורך כל שנות קיומה.

כעת, לאחר שהפכה לשם דבר בעיר נתניה, החליטה המשפחה להרחיב פעילותה ופתחה סניף בפתח תקווה ברחוב הברון הירש מול השוק העירוני.”ראינו כי קיים מחסור בקצביית בשר שמחד תתן היצע רחב של סוגי בשרים משובחים ומאידך שהלקוחות יוכלו לצאת מהמקום בלי חור בארנק” אומר לנו ירון בוהרון, מנהל הסניף. “ראינו גם שהשוק כאן בעיר החל לפרוח ולשגשג בשנים האחרונות והבנו את הפוטנציאל הרב שיש במקום” מוסיף.

“מה סוד ההצלחה שלכם?” אני תוהה באוזניו. “תראה, בבעלות המשפחה שתי מפטמות בקר ענקיות שזוכות לטיפול עצמאי ונכון, והעגל מגיע במצב אידיאלי לשחיטה, בריא ובעל בשר רך מאוד. כך שאיכות הבשר משובחת ביותר. בנוסף, אני חושב שאין תחליף לניסיון ולוותק של המשפחה שעוסקת כולה בתחום ומבינה איך לשווק בשר טוב”.

האטליז המיתולוגי טומן בחובו גם נוסטלגיה רומנטית “אבי ציון שיח’, הכיר את אשתו בקצבייה כשהייתה סך הכל בת 17. היא הגיעה לחנות יחד עם אמה כדי לרכוש בשרים ומאז דרכיהם הצטלבו”.

בחנות תוכלו למצוא מגוון רחב ביותר של סוגי בשר, כולל כל החלקים הפנימיים, למעט חלקי הבטן הפנימיים שלא נכנסים לחנות מטעמי כשרות.

במקום תעודת כשרות של הרבנות המקומית והבשרים תחת השגחת בד”צ בית יוסף (עטרה). לבירורים נוספים בנושא ניתן לפנות למשגיח הכשרות הרב יצחק בוסו במספר: 054-8894476

האטליז ממוקם ברחוב הברון הירש 16 פ”ת ונותן מענה בין השעות 8 בבוקר ועד 20:00 בערב.

קשה לכם לעד לקצביית בוארון? אל דאגה, העסק מציע שירות משלוחים חינם בקנייה מעל 300 ש”ח כדי שהתענוג הזה יגיע אליכם עד הבית. באיזור פתח תקווה, ראש העין והוד השרון.

מספר לבירורים והזמנות: 037722233 
קצביית בוארון בפייסבוק>>

איטליז בוארון באינסטגרם>>

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה
Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x