בשורה לתושבי הדר גנים: הונחה אבן הפינה למקווה ברחוב חזן פינת מנחם בגין פ”ת

טקס הנחת אבן הפינה למקווה בשכונת הדר גנים נערך בהשתתפות ראש העיר, עו"ד איציק ברוורמן, חברי המועצה הדתית, רבנים, אישי ציבור ותושבי השכונה

בניית מקווה חדש ברחוב חזן פינת מנחם בגין בשכונת הדר גנים יוצאת לדרך. הנחת אבן הפינה למקווה בהדר גנים התקיימה בהשתתפות ראש העיר, עו”ד איציק ברוורמן ובמעמד הרה”ג מיכה הלוי, הרב הראשי לפ”ת, הממונה על המועצה הדתית, פלטיאל איזנטל, מנכ”ל המועצה הדתית, עופר אברהם, מ”מ ראש העיר איציק דיעי ואוריאל בוסו, חברי מועצת העיר אליהו ברוכי, ישראל פרידמן ואשר שוקר.

את הטקס פתח פלטיאל איזנטל, הממונה על המועצ”ד פ”ת אשר סקר את שידרוג המקוואות הקיימים ובניית מקוואות נוספים בעיר, אודות לשיתוף הפעולה בין חברי מועצת העיר מהמפלגות הדתיות.

הרה”ג מיכה הלוי, רבה של פ”ת ציין בדביריו כי מקוה – מלשון תקווה “‘קוו המים אל מקום אחד ותראה היבשה’ תקווה שהמים יהיו טהורים, תקווה שיהיה ברכה בבית, שתהיה זוגיות טובה, כל העולם היה מים טהורים והיבשה זה מקום שהתייבשו המים, והמקור לחיינו זה לקחת את המים ולהפוך אותם לטהרה. אין ספק כי בניית המקווה הזה הוא בבחינת תקווה לתושבי השכונה.”

ראש העיר, עו”ד איציק ברוורמן אמר בדבריו “אנו שמחים לקדם את בניית המקווה בשכונת הדר גנים, השכונה גדלה וצרכיה מחייבים”

פליטיאל איזנטל, הממונה על המועצה הדתית פתח תקווה אמר בדבריו “אנו שמחים לקדם את בניית המקווה בשכונת הדר גנים אשר תושביה רבים. המועצה הדתית רואה בבניית מקוואות ברחבי העיר פתח תקווה נושא מרכזי בעבודה שכן טהרת המשפחה הינו יסוד בבניית המשפחה היהודית. אנו מקדישים מחשבה רצינית לשפר את חזות המקוואות הקיימים וכמובן את כל בדק הבית הנדרש שכן חלק מהמקוואות כבר בנויים בעיר מלפני עשרות שנים ואנו פועלים להתאים אותם ככל הניתן לצרכים העכשוויים”

 

קונים באלי אקספרס, איביי, אמזון וחוסכים מאות שקלים בחודש:
משחקי ילדיםבגדי ילדיםבגדי נשיםבגדי גברים, סלולרגאדג’טים




הממולצים אונליין

לשיתוף הכתבה

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם