גל הצתות בשכונות הדר גנים ועמישב פ”ת: בית מדרש בישטינא הוצת

גל הצתות בלילה בין שני לשלישי בשכונות הדר גנים ועמישב פ"ת, כוחות כיבוי והצלה הוזעקו ל 3 מוקדים שונים. ההערכה: מדובר בפירומן

גל שריפות בשכונות הדר גנים ועמישב בפתח תקווה. מדוברות כבאות והצלה מחוז מרכז תחנה אזורית פ”ת נמסר כי – צוותי כיבוי וחילוץ פעלו ב-3 אירועי שריפות במבנים בשכונת הדר גנים ברחוב מנחם בגין, ברחוב בן אליעזר וברחוב עדש שפיק. לוחמי האש פעלו למניעת התפשטות השריפות במקביל לפעולות כיבוי, נסיבות השריפות נחקרות.

אתמול (ג’) הגיע ראש העיר פ”ת, איציק ברוורמן למקום השריפה, שוחח עם מפקד המשטרה וביקש לזרז את החקירה.

הוא ציין כי הוא מאד מקווה שיתברר שאין כאן מקרה של אנטישמיות אלא של פירומן לוקה בנפשו. הרב ישראל פרידמן שהתלווה לראש העיר בסיורו אמר כי העיריה תמצא את הדרך לסייע לשיקום המקום באופן מיידי. הרב מנחם שוורץ מנהל אגף חינוך ותרבות חרדית הבטיח לסייע לבית הכנסת בשיקום הנזקים.

אמש הגיע למקום גם מ״מ רה״ע פ׳ת ויו”ר שס פתח תקווה אוריאל בוסו. בשיחה עם פתח תקוואי אמר בוסו “נחרדתי לראות ספרי קודש וטליתות שרופים ואכולים, מאחר וגם בישיבה הסמוכה הייתה הצתה אני מאד מקווה שאלו לא פירות הסתה או מסע גזענות חדש שחוזר לעיר, אני סומך על גורמי האכיפה שיעשו את העבודה. מה שחשוב לנו כרגע זה להחזיר את קול התורה והתפילה במקום, ואכן הבוקר התחילו עבודה במרץ בכדי שבשבת הקרובה יוכלו לחזור למסלול ראשוני, האדמור מבישטנא שליט״א מקרב לבבות ומאחד וחשוב שיוכל להמשיך לפעול בעבודת הקודש”

החלו השיפוצים בבית המדרש

(התמונות בכתבה באדיבות המצלמים)

קונים באלי אקספרס, איביי, אמזון וחוסכים מאות שקלים בחודש:
משחקי ילדיםבגדי ילדיםבגדי נשיםבגדי גברים, סלולרגאדג’טים




0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x