(צילום: לשכת דובר העירייה)

גרינברג ידליק נר לזכרו של ראש עיריית זגירז, שבפולין – אברהם מורגנשטרן שנספה בשואה

רמי גרינברג ראש עיריית פתח-תקוה לוקח חלק במסורת של עמותת "שם ונר" ומדליק נר זיכרון אישי לזכרו של אברהם מורגנשטרן שכיהן כראש עיריית זגירז בפולין טרום תקופת השואה

גרינברג ידליק ביום השואה נר לזכרו של ראש עיריית זגירז, שבפולין – אברהם מורגנשטרן שנספה בשואה. לא רבים יודעים שטרם תקופת השואה, כיהן יהודי בתפקיד חשוב של ראש עיר, בפולין.

רמי גרינברג, ראש העיר: “אני נרגש מאוד לקחת חלק במסורת המבורכת של עמותת “שם ונר” ולהנציח את זכרו של ראש עיר שנספה בשואה, עובדה אשר מוכיחה  את כוחו ההיסטורי של העם היהודי”.

עמותת “שם ונר” הפועלת להנצחת זיכרון השואה לדורות הבאים בדרך מקורית ואישית, קוראת למשפחות הנספים ולכלל הציבור הישראלי, לקראת יום השואה שיחול ב-02.05.19, להנציח את זכר נספי השואה, באופן מיוחד המבליט את הסיפור האישי של הנספה ומציין את שמו, גילו, עיר מגוריו או כל פרט אחר שידוע עליו באמצעות יצירת נר זיכרון אישי.

ניתן לפנות להנהלת העמותה באתר הייעודי ולקבל נר הנצחה אישי במחיר עלות של 1.20 ₪ או להוריד תווית ללא עלות מאתר האינטרנט.

עמותת “שם ונר” בחרה להנציח את שמות הנספים על גבי נרות נשמה, כל שם בנפרד. על בית הנר, קיימת  מדבקה הכוללת את פרטי הנספה וכן קוד הניתן לסריקה ,זאת במטרה  להכיר את סיפורו האישי מקרוב.  עד כה העלתה העמותה כ-110 אלף שמות וסיפורים.

בקרו באתר  www.shemvener.org.il

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

רוצים להישאר מעודכנים?
עקבו אחרינו

לשיתוף הכתבה

אולי יעניין אותך גם