דואגים לשירותי הדת: חברי המועצה הדתית פ”ת ירדו אל השטח

חברי הנהלת המועצה הדתית בראשותו של מר ראובן יוסופוב, ערכו בשבוע האחרון סיור במקוואות ובתוואי העירוב

ביוזמת ראש המועצה הדתית מר ראובן יוסופוב ערכו השבוע חברי הנהלת המועצה הדתית סיור שטח בכדי לעקוב מקרוב אחר עבודות בניית, שדרוג ושיפוץ המקוואות ושדרוג תוואי העירוב לרווחת תושבי העיר. בשנתיים האחרונות משקיעה המועצה הדתית בבניה ושיפוץ המקוואות בעיר.

בסיור השתתפו חברי המועצה הדתית: הרב אברהם סבג, הרב יוסף שנה, גב’ הדס קופר שלוסברג, עו”ד שמעון גרוס, גב’ חנה חסן, משה זילברברג ויעקב ורנר, מנכ”ל המועצה הדתית עופר אברהם ומנהלת מחלקת מקוואות הגב’ שושי יוסף . הסיור נפתח במקווה “מעיין חיים”, מדובר במקווה מפואר שנחנך לפני כשנתיים ולפני שנה עברו בורות הטבילה שדרוג נוסף בליווי הלכתי של הרב רוזנברג בן ציון והרב זיאת עזרא, במקום גם קיים בור טבילה לפי שיטת חב”ד עם כל ההידורים בפיקוחו של הרב מעדנלה פרידמן רב חב”ד בהדר גנים.

במהלך הסיור הדגיש ראש המועצה הדתית: “מהפכת המקוואות לא הסתיימה ולא תסתיים, אנו כל העת עסוקים יחד עם חברי המועצה ובשיתוף פעולה עם ראש עיריית פ”ת מר רמי גרינברג, שזה המקום להודות לו על השיתוף פעולה של העירייה בבניית המקוואות במטרה לתת מענה בבניית ושיפוץ עוד מקוואות בעיר כדי להנגיש כמה שיותר את שירותי הדת”

חברי המועצה המשיכו אל שכונת עמישב, והתרשמו מהמקווה במקום שעבר מהפכה של ממש בשיפוץ יסודי, במקום גם בור טבילה “מונגש” מלא לנכות. כמו כן, סיירו חברי המועצה במקוואות נוספים בשכונת כפר גנים, ונויה דקלים.

כחלק מהסיור הגיעו חברי המועצה אל נקודת העירוב בגשר ביציאה מהדר גנים לכביש 471 וקיבלו במקום סקירה מקיפה על העירוב בעיר ובמיוחד על עמודי העירוב אשר מוצבים בימים אלו מעל 64 עמודים חדשים תוספת למה שקיים.

בתום הסיור הודו חברי המועצה לראש המועצה מר ראובן יוסופוב ולמנכ”ל המועצה מר עופר אברהם על שיתוף הפעולה והזכות לקחת חלק בעשייה לשיפור והנגשת שירותי הדת לכל תושבי העיר.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x