צילום: משרד החינוך

דוד שאשא מפתח תקווה ואביתר בר גיל מירושלים הם חתני חידון התנ”ך העולמי לשנת תשפ”ד

בתום גמר חידון מותח קבעו השופטים כי התואר יינתן לשני המועמדים שהצטיינו וקיבלו את מלוא הנקודות עד לשלב הגמר. דוד שאשא תלמיד כיתה י"ב בישיבת אמית כפר גנים בפתח תקווה ומתכונן לחידון זה שלוש שנים עם הרב אמיתי שר אבי.

בתגובה לזכיה, אמר דוד שאשא: “‘זו זכות להיות חתן התנ”ך. גם מסע בן אלף קילומטרים מתחיל בצעד אחד’, התמדה ורצון – הם הדרך להצלחה. אני מודה לקב”ה, להורי, למשפחתי, לרב אמיתי שר-אבי ולישיבה על התמיכה בי לאורך הדרך”.
הרב ניצן ברגר, ראש הישיבה התיכונית אמית כפר גנים פתח תקווה: “אשרינו שזכינו למנה גדושה של נחת מהבקיאות המרשימה שהפגין דוד בספר הספרים. כולנו לומדים מדוד שיעור גדול בהצבת מטרות ויעדים ועמידה בהם והכל מתוך ענווה ומידות מעולות. דוד הוא מודל לחיקוי באהבת התנ”ך היוקדת בו, בדייקנות שלו ובירידה המתמדת לפרטי פרטים. כל אלה הביאו אותו להיות חתן התנך העולמי”.

מנכ”ל רשת אמית, ד”ר אמנון אלדר, בירך את דוד ואמר: “כל הכבוד לדוד, להוריו ולמשפחתו שתמכו בו ולמחנכיו וחבריו שסייעו לו בשנות הלימוד ובחודשי ההכנה לחידון. זה הישג מרשים ומעורר השראה”.

צפו בשידור חוזר מחידון התנ”ך תשפ”ד – 2024

ראש העיר פתח תקווה רמי גרינברג: יש לנו חתן תנ”ך עולמי! יישר כוח ענק לדוד שאשא, תושב פ”ת, שהוכתר היום לחתן התנ”ך העולמי יחד עם אביתר ברגיל, לאחר שהראה בקיאות יוצאת דופן לכל אורך החידון. כל הכבוד לדוד על ההישג ועל הגאווה הרבה שהביא לפתח תקווה, יישר כוח למשפחת שאשא, לצוות ההוראה והתלמידים בישיבת אמי”ת כפר גנים. כבוד גדול לעיר פתח תקווה.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x