מנוי חינם לקבלת עדכונים בוואטספ ובטלגרם

דירות למכירה בפתח תקווה

צילום: יח"צ

רבים בוחרים לרכוש דירה בפתח תקווה, היות ומי שמעוניין לרכוש דירה זו לשם השקעה והוא גר באותה עיר, הבחירה הינה מושכלת. ניהול הנכס, הופך להרבה יותר קל באופן זה. גם זוגות עם ילדים, מחפשים דירות למכירה בפתח תקווה , בשל הקרבה לכל מקום והנגישות שקימת בעיר. החינוך, מרכזי הקניות, מקומות העבודה הרבים בפארק התעשייה בפתח תקווה , השירותים הקהילתיים ועוד, הם אלה אשר גורמים לזוגות נשואים רבים, למצוא דירה בפתח תקווה.  קבלנים רבים ומוכרים, בונים פרויקטים שלמים בעיר פתח תקווה. לדוגמא, במחנה סירקין ישנו פרויקט של 12,000 דירות שצפויות להיבנות ממזרח לעיר פתח תקווה ועוד 5,000  דירות בצפון העיר, ליד הפארק המטרופוליטאני אשר מתוכנן להיבנות על גדות הירקון.

כל הסיבות לכדאיות רכישת דירה בפתח תקווה

הביקוש הרב של דירות למכירה בפתח תקווה, נובע מהעובדה שזו עיר ירוקה והיא העיר השישית בגודלה בישראל. פתח תקווה, גובלת עם הוד השרון מצפון וקיבוצים ובקעת אונו בדרום, לכן זה כבר לא מפתיע כי רבים מעוניינים לגור בה או למקם את עסקיהם בעיר זו שהיא תוססת. הנתונים של חברות הנדל”ן, רק מראים כי ההשקעה ברכישת נכסים למגורים או לעסקים הינה בחירה מעולה.

אם שאלתם באיזה מיקום בעיר פתח תקווה, מומלץ לרכוש דירה, התשובה היא שבכל אחת מהשכונות. כל האזורים בפתח תקווה, נחשבים כטובים להשקעה ולמגורים. ישנם כאלה הרוכשים למטרת השקעה שתניב הכנסה קבועה לבעלי הנכסים וכן, ערכן של דירות למכירה בפתח תקווה, רק עולה.

בקרו בכמה משרדי תיווך מקומיים בטרם תחליטו על רכישת דירה בפתח תקווה

מי שמכיר היטב את שוק הנדל”ן בפתח תקווה שמע בטח על הפרוייקט של נווה גן. כאשר מדובר על רכישת נכס למגורים, הם משרדי התיווך המקומיים. יש לפנות למשרדים שכבר נמצאים שנים ומכירים את שוק הדירות היטב,. מלבד זאת, מתווכים מנוסים של חברות נדל”ן ידועות, יוכלו להוכיח לכם את הכדאיות שבהשקעה בנכסים בפתח תקווה. ניתוח וסקר שוק, רק יראה לכם מדוע כדאי למהר ולרכוש דירה בפתח תקווה. ההמלצה ש מומחי ההשקעות בנדל”ן הינה, לרכוש דירה בפ”ת אם להשכרה או למכירה, יש לרכוש דירו קטנות ובמחירים סבירים. דירה, אשר תושכר במחיר טוב, תניב תשואה גבוהה יותר, ביחד לדירה גדולה. יש לבדוק היטב את הסביבה או האזור כגון: גני ילדים, בתי ספר, פיתוי באזור הנכס, פארקים, שירותי הקהילה ועוד..

רכישה מושכלת של דירות בפתח תקווה, תניב תשואה די יפה ותספק ביטחון כלכלי לטווח הרחוק. כאשר מדובר על תשואה של 5% ומעלה, מדובר על תשואה די יפה. רבים מעוניינים לייצר תשואה שתניב הרבה יותר מאשר תכניות חיסכון ופנסיות למיניהן, כך שהם רוכשים נכסים באזורים מבוקשים למגורים כמו העיר פתח תקווה והשקעה זו למעשה, מניבה ומייצרת עבורם ביטחון כלכלי.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

הרשמו חינם לערוץ הוואטספ והטלגרם שלנו

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים
0
Would love your thoughts, please comment.x