מנוי חינם לקבלת עדכונים בוואטספ ובטלגרם

דלתות קו אפס בהתאמה אישית – מה חשוב לדעת?

תמונה: שאטרסטוק

דלתות נסתרות הידועות גם בשם דלתות קו אפס הן למעשה הגדרה כוללת גם לדלתות כניסה וגם לדלתות פנים הניתנות להתקנה באמצעות שיטת התקנה הידועה בשם ” קו אפס”. שיטת התקנה זו נחשבת לאחת משיטות ההתקנה האלגנטיות ביותר לצרכי התקנת דלתות פנים וכניסה, כאשר הדלת עצמה מיושרת עם הקיר ורק האביזרים השונים המצויים בגוף הדלת “מסגירים” את הימצאותה.

דלתות קו אפס

כיום, תוכלו ליהנות מהיצע הולך וגדל של דלתות כניסה ופנים הניתנות להתקנה בשיטת קו אפס. דלתות אלו מיוצרות מחומרי גלם שונים כגון, עץ, מתכת, אלומיניום וחומרי גלם נוספים, והן מגיעות במבחר גדול ומרשים של עיצובים וגוונים.

המכנה המשותף לכל סוגי דלתות כניסה קו אפס או דלתות פנים קו אפס, טמון בעובדה שמדובר בדלתות בהן צירי הדלת והמשקוף של הדלת, נסתרים למעשה מן העין, וברוב המקרים הם מיוצרים מאלומיניום או סגסוגת מתכת קלה המתאפיינת בעמידות גבוהה לאורך שנים.

דלתות קו אפס – למי הן יכולות להתאים?

דלתות המותקנות בשיטת קו אפס, בין אם מדובר בדלתות קו אפס המיועדות לכניסה ובין אם מדובר בדגמים שונים של דלתות פנים קו אפס, יכולות להתאים לכל אילו מביניכם המעוניינים להבטיח לעצמם מראה דרמטי ומעוצב של חזיתות הכניסה לסביבת המגורים ולכל חדר בתוך סביבת המגורים.

דלתות קו אפס המיועדות לכניסה הן בדרך כלל דלתות כניסה לבתים פרטיים בהם מושם דגש על עיצוב חזית הכניסה ועל יצירת מראה דרמטי ומעניין של דלת כניסה המיושרת לקיר החזית. במקרים אלו, תוכלו לרכוש דלתות קו אפס בהזמנה אישית בהתאם לגודל המפתח הרצוי לכם, כאשר ניתן לייצר דלתות בכל גודל נדרש. במקרים של דלתות פנים קו אפס, הדלתות מיועדות לאילו מביניכם המעוניינים להשקיע במראה אקסקלוסיבי של חלל הפנים ולהפוך את דלתות הפנים לאלמנט עיצובי ייחודי בתוך חלל הפנים.

מה חשוב לבדוק כאשר רוכשים דלתות קו אפס?

בדומה לכל דלת כניסה או דלת פנים אחרת, גם רכישה של דלתות קו אפס חשוב שתעשה באמצעות בתי עסק העוסקים ומתמים בתהליכי תכנון, עיצוב וייצור של דלתות כניסה ופנים. רכישה מבית עסק אמין, מוכר ובעל מוניטין, תאפשר לכם ליהנות ממגוון רחב של יתרונות, וביניהם:

  • היצע גדול של דלתות כניסה ופנים הניתנות להתקנה בשיטת קו אפס
  • דלתות המיוצרות מחומרי גלם איכותיים, דבר המבטיח לכם דלתות עמידות ואיכותיות לאורך שנים
  • דלתות המיוצרות במסגרת תהליכי בקרת איכות
  • היצע מרשים של דגמים עיצוביים לכל סוגי הדלתות הניתנות להתקנה בשיטת קו אפס
  • דלתות איכותיות המגיעות עם ציפוי ייעודי להגנה מיטבית מפני נזקי מים
  • דלתות המשלבות בתוכן חומרי גלם ייעודים לשיפור רמת הבידוד התרמי והאקוסטי של גוף הדלת

וכמובן, תעודת אחריות מקיפה לכל מרכיבי הדלת. בנושא זה חשוב לציין שהאחריות המוענקת לכם על ידי החברה היצרנית של הדלתות היא אחריות על מרכיבי הדלת בלבד והיא איננה חלה על ההתקנה. אחריות על ההתקנה מוענקת על ידי מתקיני הדלתות.

דלתות קו אפס בהתאמה אישית

הביקושים ההולכים וגוברים להתקנת דלתות כניסה ודלתות פנים בשיטת קו אפס, הובילה לכך שיותר ויותר חברות ייצור מובילות בתעשיית הדלתות, מאפשרות לכם ליהנות מתהליכי תכנון, עיצוב וייצור של דלתות קו אפס בהתאמה אישית מלאה. תהליך ההתאמה האישי מאפשר לכם בין היתר לקבוע את מידות הדלת הרצויה לכם (רוחב וגובה), את הסגנון העיצובי של הדלת, את גוון הדלת ושיטת הצביעה ואפילו את איכויות וסוג הפרזול הנלווה לדלת.

התקנת דלתות קו אפס

התקנה של דלתות כניסה קו אפס והתקנה של דלתות פנים קו אפס, חייבת להיעשות על ידי מתקיני דלתות מנוסים ומיומנים המתמחים בהליכי התקנה של כל סוגי הדלתות עם התמחות ספציפית בשיטת קו אפס. במקרים מסוימים, מומלץ לבחור את צוות ההתקנה בהתאם לניסיון המקצועי העומד לרשותו ובהתאם להיקף עבודות ההתקנה המיושמות על ידו לאורך כל ימות השנה. כמו כן, חשוב לוודא שמוענקת לכם תעודת אחריות על ההתקנה לתקופה של שלוש עד חמש שנים ולבדוק את תנאי האחריות. בנוגע למחירי ההתקנה חשוב לציין שהמחיר משתנה בהתאם לגודל הדלת ובהתאם למספר הדלתות הנדרשות להתקנה בשיטת קו אפס בסביבת המגורים.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

הרשמו חינם לערוץ הוואטספ והטלגרם שלנו

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים
0
Would love your thoughts, please comment.x