דרמה בהלוויה: חברת קדישא בפ”ת התבלבלה וקברה אישה אחרת

מקרה לא נעים אירע היום במהלך הלוויה בבית העלמין סגולה בפתח תקווה, אנשי חברה קדישא טעו והביאו לבני משפחה גופה של אישה אחרת. חברת המשפחה "כואב הלב לראות את הסבל של המשפחה".

ההלוויה החלה היום ב-14:00 בבית העלמין. בני המשפחה וחבריהם היו בטוחים שהם מלווים לכיוון חלקת הקבר את הנפטרת – אשה כבת 72. לאחר ההספד והקבורה, החלו לפתע אנשי חברת קדישא לדבר בניהם והבינו כי ביצעו טעות חמורה. הם ביקשו מהנוכחים לעצור את הטקס והודיעו כי עליהם להוציא את הגופה מהקבר, היות ומדובר בנפטרת אחרת. כך על פי הדיווח של העיתונאי בועז גולן באתר 0404.

על פי הדיווח חברת המשפחה סיפרה כי “עוגמת הנפש במקום הייתה גדולה מאוד. הכל החל מחדש וביקשו מהבעל לזהות שוב שאכן מדובר בה. מישהו פה צריך לתת את הדין על הנזק הזה שנגרם למשפחה האבלה”. האישה הוסיפה ואמרה: “אמרו הספד על אשה אחרת, קברו אשה אחרת ואח”כ קיימו טקס חוזר. פשוט כאב לב לראות את הסבל של המשפחה”.

תגובת המשרד לשירותי דת בעקבות מקרה החלפת הגופות בחברה קדישא פתח תקווה: ״אנו רואים בחומרה רבה את מקרה החלפת הגופות. ישנו נוהל ברור שאמור למנוע מקרים דומים וטעויות אנוש. המשרד יבחן את המקרה מול חברת הקדישא הרלוונטית״

מחברת קדישא נמסר כי יופקו לקחים מהאירוע וזאת למרות כל החסמים הקיימים למניעת תקלות כאלה.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

2 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
נפתלי
8 years ago

מסכנה המשפחה, שלא נדע. מה הנהלים של משרד הדתות?

משה
8 years ago

יכול להיות שהיו עוד מקרים כאלו?

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

2
0
Would love your thoughts, please comment.x