דרמה: ש”ס תתמוך ברמי גרינברג לראשות העיר – ומי מצטרף למהלך?

דרמה במרוץ לראשות העיר פתח תקווה: יו"ר ש"ס פתח תקווה, אוריאל בוסו הכריז על תמיכה של ש"ס ברמי גרינברג לראשות העיר פ"ת. יהדות התורה והבית היהודי טרם הכריעו. מי הצטרף למהלך של ש"ס? ומה אומרים במטה ברוורמן על המהלך? כל הפרטים

אין רגע דל במרוץ לראשות העיר פתח תקווה. כידוע בימים אלה נסגרים הדילים בין המפלגות להקמת גושים לתמיכה במועמדים לראשות העיר. בדרך כלל בפתח תקווה הגוש הדתי חרדי – מפלגות ש”ס, יהדות התורה והבית היהודי קיבלו החלטה משותפת על תמיכה במועמד אחד לראשות העיר, כך היה בבחירות הקודמות כאשר הגוש החרדי דתי הלך בסיבוב השני עם איציק ברוורמן, אשר נבחר לראשות העיר.

כעת משנה ש”ס את כללי המשחק, ומודיעה על תמיכה ברמי גרינברג לראשות העיר. כך פורסם לראשונה באתר ‘כל הזמן’ של רשת קן עיתונות דתית. יו”ר ש”ס פתח תקווה, אוריאל בוסו בשיחה עם פתח תקוואי “במצב שנוצר מתוך אחריות ציבורית ודאגה אמתית לעיר פתח תקווה, קיבלנו החלטה לא קלה אליה הצטרפו גם יש עתיד, השר כחלון, השר ליברמן ועוד רבים שבהמשך יפורסמו. החלטנו לקחת מנהיגות ולהוביל מהלך שישנה את פני העתיד. עם הערכה רבה לאיציק ברוורמן, יש לנו רק דברים טובים לומר עליו אבל אנו סבורים כי נדרש כעת שינוי”

המועמד לראשות העיר, רמי גרינברג מסר “אני נרגש לבשר שלראשונה בתולדות פתח תקווה הצלחנו לאחד בין כל הזרמים בעיר. מרץ, יש עתיד, ש”ס, העבודה, כולנו וישראל ביתנו, שהחליטו לתמוך במועמדות שלי לראשות העיר. יחד נשמור על הסטטוס קוו ועל מרקם החיים המשותף בעיר, וזהו התחום היחידי שבו אני מתחייב לא לשנות את פתח תקווה. בכל יתר התחומים נחולל מהפכה החל מהשבוע הבא. המהפך מעבר לפינה. צאו להצביע ויחד נפתח עידן חדש בעיר”.

חשוב להדגיש כי יהדות התורה והבית היהודי טרם הכריזו על תמיכתם במועמד לראשות העיר. ומעניין יהיה לעקוב האם הם ילכו בעקבות ש”ס ויתמכו ברמי גרינברג או שילכו עם ראש העיר המכהן איציק ברוורמן ויקימו גוש משלהם. בכל מקרה הערכות בקרב המפלגות בעיר כי הבחירות לראשות העיר יוכרעו כבר בסיבוב הראשון בין המועמדים. כך שהמתח בשיאו.

ומה אומרים במטה ברוורמן על ההחלטה של ש”ס?

גורמים במטה הבחירות של ראש העיר המכהן איציק ברוורמן אמרו בשיחה עם ‘פתח תקוואי’ “ש”ס עשתה את ההחלטה שלה. ראש העיר קיבל את הודעתה באכזבה רבה. מדובר במהלך של נקמה בעיקרו, בעקבות ההשעיה של אליהו גינת ממקפ”ת, השעיה שהיתה בעקבות הדו”ח החמור על מקפ”ת והרצון לתקן את הליקויים שם ביושר ובניראות נקיה כלפי אזרחי העיר. לא היו טענות כלפי גינת ברמה האישית. אך זה מה שהיה נדרש. ש”ס הציבה דרישות שכנראה רק גרינברג הסכים להם. באירוניה רבה נזכיר כי גרינברג ואנשיו הובילו קמפיין חריף תחת הסלוגן “ברוורמו מכר את העיר לש”ס”. מעניין מאוד מה מר גרינברג ואנשיו יגידו כעת ומה עלות המכירה היום. ראש העיר מר איציק ברוורמן הוא ראש עיר מקצועי ישר והגון, ונמשיך עד הניצחון. ניצחון לעיר וניצחון לצדק ולתושבים היקרים”

 

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x