ד”ר תמי זיטלני חוברת לרשימה של אורי אהד ואיציק ישראל למועצת העיר פ”ת

בצירופה של ד"ר תמי זיטלני, הפעילה במערכות החינוך השונות מזה 40 שנה לתנועתם, ישראל ואהד מחזקים ומדגישים את מחויבותה המקצועית והציבורית של התנועה כלפי מערכות החינוך הפורמלי והבלתי פורמלי בעיר

(צילום: גדי אהד)

ד”ר זיטלני, אשת חינוך מזה 40 שנה, תוצב במקום השלישי ברשימתם של אורי אהד ואיציק ישראל למועצת העיר. כזכור, בחודש שעבר הכריזו ראש העיר לשעבר אורי אהד ומי שכיהן כסגן ראש העירייה וראש מינהל החינוך, איציק ישראל על הקמת תנועה חדשה אשר תתמודד בבחירות הקרובות למועצת העיר לטובת תושבי העיר פתח-תקווה.

ד”ר תמי זיטלני, החלה את דרכה כמורה וכמחנכת בביס היסודי ז’בוטינסקי בעיר לוד לאחר כ-10 שנות ותק, עברה לנהל את בית-הספר ולאחר 5 שנים, עברה לנהל את בית-הספר וייצמן בעיר רמת גן. לימים, סיימה תואר שני בחינוך המיוחד וניהלה את מתי”א (מרכז תמיכה יישובי לחינוך המיוחד) ברמת-גן, שם הייתה אחראית על תכנית השילוב העירונית ומתן הדרכה ויעוץ למנהלים ולמורים.

לאחר כ-4 שנים נבחרה ד”ר זיטלני לנהל את מחלקת החינוך היסודי ברמת-גן, שם היית  אחראית במשך 8 שנים על 33 בתי-ספר (כתות א- ח)מכל המגזרים: החינוך הממלכתי, החינוך המיוחד, ממלכתי דתי והחינוך העצמאי. כיום, מובילה הד”ר זיטלני מערכות חינוך לתהליכי שינוי ברמה העירונית והבית ספרית כעצמאית.

ד”ר זיטלני כיהנה במשך 6 שנים כראש וכסגן ראש שבט הצופים  “ראשונים” בעיר. בתקופתה כסגן וכראש שבט הצופים,  ניתן דגש על חיזוק השכבות החלשות, נערכו פעילויות רבות לילדים עם צרכים מיוחדים, פעילויות בבתי ספר, פעילות רווחה לאיסוף מזון וחיזוק השכבה הבוגרת בשבט. בתקופתה הפך שבט ראשונים, לאחד גדולים בהנהגה המחוזית.

ישראל ואהד הצהירו בעבר על החשיבות הרבה אותה הם רואים בתנועת תושבים אשר תתמודד למועצת העיר ותהווה נציגות תושבים חזקה, שתהווה את גורם המשפיע בניהול העיר. אהד וישראל הציבו בראש סדר העדיפיות את נושאי החינוך והשירות לתושב.,

ד”ר תמי זיטלני: ” את איציק ואורי אני מכירה שנים רבות הן מן העשייה המקצועית חינוכית והן מן העשייה הציבורית התנדבותית כחברה בועד ההורים העירוני וכראש הנהגת שבט ראשונים התחברתי באופן טבעי לתפיסתם בפתוח הילדים והנוער כמנוף איכותי נכון והשקעה נכונה בעתידה של עיר צומחת. מדובר בשני שליחי ציבור אותנטיים המשמשים דוגמא אישית להתנהלות של יושרה ושקיפות. אני סמוכה ובטוחה כי יחד עם אורי ואיציק נהווה כוח משמעותי בעבור תלמידי והוריי העיר פתח-תקווה, ולמען עתידה”.

ישראל ואהד ברכו על הצטרפותה של תמי זיטולני לרשימה ואמרו: “זכינו לצרף למסע המשותף שלנו למען תושבי העיר, אשת חינוך בעלת שנים של עשייה חינוכית רבה ומוכחת. הניסיון העשיר אותו מביאה תמי לשולחן, יחזק את מחובותינו הרבה כלפי מערכת החינוך בעיר. אנו מאחלים לה הצלחה רבה ובטוחים כי יחד נגיע להישגים רבים ומרשימים”.

קונים באלי אקספרס, איביי, אמזון וחוסכים מאות שקלים בחודש:
משחקי ילדיםבגדי ילדיםבגדי נשיםבגדי גברים, סלולרגאדג’טים




0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x