האגם האקולוגי של פ”ת נפתח לקהל הרחב

ראש העיר, מ"מ מנכ"ל העירייה, חברי מועצת העיר ובכירי העירייה ביקרו באגם האקולוגי שנפתח (להרצה) לקהל הרחב

(צילום: עיריית פתח תקווה)

האגם האקולוגי של פ”ת נפתח להרצה לקהל הרחב, לאחר שלוש שנות עבודה. הפארק העירוני של פתח תקווה כלול כעת מתחם חדש המשתרע סביב אגם רחב ידיים בן 14 דונם, הגובל ברחוב באזל ממערב ורחוב הרב מלכה ממזרח.

פארק האגם הינו מרחב ציבורי פתוח וייחודי המציע לתושבים ולמבקרים מתחם פנאי המשלב פעילות עירונית מגוונת לצד מקום ירוק ונעים למנוחה ומרגוע על גדת האגם. בשלב זה ייפתח להרצה החלק המזרחי והדרום מזרחי של האגם ובו מרחבי דשא, מרפסת תצפית וטריבונות ישיבה, שבילי עץ על גדות האגם, שבילי הליכה, עצים, צמחייה ובריכות המים הקטנות שלצד האגם. מאחר והאגם הינו אקולוגי, הצללת מי האגם נעשית באמצעות חומרים הבריאים לצומח, לחי ולאדם. ייתכן שמי האגם יהיו ירוקים מאצה חוטית לתקופה מסוימת, אך לאחר מספר שבועות הדבר יחלוף. בהמשך ובאופן הדרגתי תוכנס דגה לאגם.

עם פתיחתו של האגם, ראש העיר, מ”מ מנכ”ל העירייה, חברי מועצת העיר ובכירי העירייה ביקרו באגם האקולוגי, במפגש נכחו גם כל הגורמים שפעלו להקמת האגם.

במהלך הסיור שמעו המבקרים הסבר על ייחודו של אגם האקולוגי (היחיד בארץ) – המבוסס על מערכת בריכות אקולוגיות וסינון מים בעזרת צמחיית WETLAND.

בחודשים הקרובים ימשכו העבודות, ובהמשך יופעל מזח להשכרת סירות, שבילי ריצה ואופניים, מתחמי כושר ומשחק חדשים, ומסעדה בעלת מבנה ארכיטקטוני ייחודי הכוללת שטח ישיבה על המים ומרפסת תצפית מהגג.




0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x