(ראש העיר פ"ת, רמי גרינברג)

האזינו: ראש העיר, רמי גרינברג מתייחס לסוגיית התמיכות למוסדות החרדים בפ”ת

הערב (ב') התייחס ראש העיר פ"ת, רמי גרינברג לסוגיית קיצוץ התמיכות למוסדות החינוך החרדי. בראיון למהדורה המרכזית ברדיו 'קול חי' עם אבי מימרן אמר גרינברג "אם יהיה תקציב שאנחנו נראה בהמשך עד סוף שנה שיש הכנסות בלתי צפויות לעירייה או פתאום הוצאות שמתוכננות לא יצאו אנחנו נדע לנתב אותו כדי לתת עזרה". האזינו לראיון המלא

האזינו לראיון המלא – באדיבות רדיו קול חי 

ראשי מוסדות החינוך החרדי בפ”ת חוששים שאותם תמיכות שהעירייה נהגה לתת מידי חודש בחודשו והמוסדות נשענו על ההכנסה הזאת הולכת להיפסק.

הערב התייחס ראש העיר פ”ת, רמי גרינברג לסוגיה בראיון למהדורה המרכזית ברדיו ‘קול חי’ ואמר  “תקציב שנת 2018, ראש העיר הקודם ביחד עם הנציגים של אותם מוסדות העבירו תקציב שנת 2018 ובתקציב הזה לא היה כסף לנושא הזה, הם אמרו שאם יהיה כסף אז נדאג להעביר אותו ולא שהיה כסף צבוע ומוגדר ולקחו אותו לטובת משהו אחר. פשוט לא היה כסף.”

עוד אמר גרינברג “אני כראש עיר חדש, נכנסתי לתפקיד ואמרו לי בגזברות אין כסף, העירייה בגירעון כתוצאה מכלכלת בחירות. זה לא שהכסף שמה ולקחו אותו לטובת חינוך, ניקיון או משכורות.”

גרינברג הוסיף “מנהלי המוסדות הללו ישבו איתי אתמול וישבנו והיינו קשובים ומחוברים אליהם, ואמרתי להם שאני מנסה עכשיו לראות איך אפשר כן לגייס כסף, אנחנו לא הולכים להדפיס כסף או לגנוב כסף. אם יהיה תקציב שאנחנו נראה בהמשך עד סוף שנה שיש הכנסות בלתי צפויות לעירייה או פתאום הוצאות שמתוכננות לא יצאו אנחנו נדע לנתב אותו כדי לתת עזרה.”

בנוסף אומר גרינברג “מדובר במוסדות שבחרו מאידאולוגיה, מחינוך שלהם להיות מתוקצבים דרך תמיכות ולא דרך חינוך רגיל, ממלכתי או ממלכתי דתי. ברגע שזה תמיכות המדינה קבעה שזה עובד בצורה כזאת, ולכן יש את הקשיים האלה”.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x