האם בקרוב נשלם פחות ארנונה בפתח תקווה?

משרד הפנים אפשר בשנים האחרונות לרשויות להפחית את הארנונה ואכן רשויות רבות אימצו את הרעיון ופעלו להפחתת הארנונה בכדי להפחית את נטל התשלומים הכבד מעל התושבים שלהם. ומה קורה עם תשלומי הארנונה בפתח תקווה?

חבר מועצת העיר מטעם הליכוד עו”ד רמי גרינברג הגיש הצעה לסדר למועצת העיר בתקווה להפחית את מחירי הארנונה למגורים בסך של 5% לקראת צו הארנונה לשנת 2017 ולבחון את המשך ההפחתה לקראת צו הארנונה לשנת 2018.

“לצערי עיריית פ”ת לא רק שלא הפחיתה אלא אף העלתה את הארנונה בשורה התחתונה. וחשוב לציין כי מעבר לתשלומי הארנונה העירייה גובה תשלומים רבים נוספים מהתושבים.” כתב גרינברג והוסיף “עיריית פ”ת נקבעה כרשות איתנה אודות לפועלו של ראש העיר הקודם מר יצחק אוחיון. בנוסף לכך הכנסות העירייה מגיעים לסכומים גבוהים מאד בסך של כ- 2 מיליארד ₪, המורכב מהתקציב השוטף ומתקציבים בלתי שוטפים כגון תב”רים.”

לדברי גרינברג “בעיר אזורי התעשייה מהגדולים בארץ וזה כבר במשך שנים רבות. כל זאת מביא לתוצאה המתבקשת של הפחתת הארנונה. העירייה צריכה במקביל להתייעל ולא לבזבז כספים.”

גרינברג טוען כי העירייה מבזבזת על הוספת משרות ועובדים למנגנון העירוני שלא לצורך ובכמויות גדולות שעולות לתושבים מאות מיליונים בשנה.

יש לציין כי פתח תקווה נמצאת בין עשר הערים בישראל בהן תשלום הארנונה מהיקרים שיש. האם הצעתו לסדר של רמי גינברג אכן תגרום להפחתת מחירי הארנונה היקרים בעיר? נמשיך לעקוב.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x