מנוי חינם לקבלת עדכונים בוואטספ ובטלגרם

האם כדאי לי להגיש תביעת דיבה?

Good service cooperation, Consultation of Businessman and Male lawyer or judge counselor having team meeting with client, Law and Legal services concept.

אין ספק כי האינטרנט שינה את העולם שאנו חיים, אך השינוי הזה הוא לא תמיד לטובה, מדוע? אם כן ברגע שאנו נותנים לכל אדם להביע את דעתו אנו למעשה יוצרים המון הכפשות. כך יוצא כי אנשים טובים ומעולים נפגעים והמוניטין שלהם נהרס.

השם שלכם הוא הדבר החשוב ביותר שיש ולכן אם פגעו בו אנו מציעים לכם להגיש תביעת דיבה. תביעות דיבה מגינות על האנשים והם כלי קריטי במלחמה נגד מכפישים ונגד הוצאת דיבה. פעמים רבות אדם לא יתרגש מבקשה להתנצל או להבהיר את דבריו ולכן הכלי היחיד שיש לאנשים אשר שמם נפגע הוא תביעת לשון הרע ואת זאת יש לקחת בחשבון אם פגעו בשם שלכם.

האם כדאי לי להגיש תביעת לשון הרע עם משרד גדול של עורכי דין או משרד קטן?

אין ספק כי יש משמעות אדירה לשאלה איפה אנו מנהלים תביעת דיבה ואיזה עורך דין מסייע לנו בכך. אתם צריכים להבין כי ככל שהעורך דין יהיה יותר טוב כך יהיה קל יותר לנהל את התביעה.

על רקע זה עולה השאלה האם כדאי לנו תביעות דיבה עם עורך דין ממשרד גדול או קטן? התשובה היא שפעמים רבות עדיף לנו לפנות אל עורך דין ממשרד קטן. קודם כל למשרד קטן יש פחות לקוחות ולכן אתם תהיו כמו מלכים. שנית כל, העלות של ניהול התביעה במשרד קטן תהיה יותר נמוכה וזה עוד סיבה מדוע כה כדאי לפנות אל משרד קטן ומדוע הוא עדיף על פני משרדים גדולים.

האם כדאי לי לייצג את עצמי בעת הגשת תביעת דיבה?

עליכם להבין כי תביעת דיבה היא בין התביעות המורכבות ביותר שיש. תביעות דיבה מחייבות ידע משפטי עצום והבנה וניסיון בנהלי ותקנות בית המשפט. לכן ההצעה לייצג את עצמכם בבית המשפט בתביעות דיבה היא לא אופציה טובה.

בית המשפט לא ייתן לכם הנחות בגלל שאתם מייצגים את עצמכם ואתם תתקשו מאוד לנהל תביעה אם אין לכם ניסיון בהופעה בבית המשפט. אנו חייבים לציין כי יש המון נהלים לתביעות כמו למשל גודל הפונט שבו מגישים את התביעה ודברים מהותיים יותר שיש על פיהם להגיש תביעות ולכן אדם מן הישוב ללא ידע במשפטים או ניסיון בתביעות פשוט לא יצליח ליציג את עצמו בתביעת דיבה.

כיצד אדע כי העורך דין מומחה לתביעות דיבה?

אין ספק כי יש משמעות לשאלה איזה עורך דין ייצג אותנו בהגשת תביעת דיבה. אין גם ספק כי העורך דין שאנו פונים אליו צריך להיות מומחה לתביעות דיבה. אז איך נדע זאת? אם כן אם אתם רוצים לתבוע בגין הוצאת דיבה אנו מציעים לכם לדבר עם לקוחות של העורך דין ולשמוע מהם האם הוא מומחה לתביעות דיבה או לא.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

הרשמו חינם לערוץ הוואטספ והטלגרם שלנו

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים
0
Would love your thoughts, please comment.x