הבחירות כבר כאן: רמי גרינברג צובע את פתח תקווה בקמפיין ממוקד

המועמד לראשות העיר, רמי גרינברג, צובע את פתח תקווה בקמפיין ממוקד לכל שכונה תחת הסלוגן "ראש העיר הבא". גרינברג: "מרגש לראות את ההירתמות האדירה של התושבים להצלחת הקמפיין ולהחלפת ראש העיר"

רמי גרינברג, חבר מועצת העיר והמועמד הבולט בבחירות לראשות העיר שיערכו ב-30 באוקטובר השנה, החל בקמפיין הבחירות שלו. מי שמסייר בימים אלו ברחובות העיר, בוודאי שאינו יכול להתעלם מהנוכחות הרבה של שלטי החוצות והאוטובוסים, המבשרים כי גרינברג הוא “ראש העיר הבא” של פתח תקווה. לצד הסלוגן שתוכנן בקפידה ע”י חברת האסטרטגיה והיח”צ “ספוט תקשורת”, ניתן להבחין בהדגשת החוזקות של גרינברג  – “עשיה, אחריות, מנהיגות”.

גרינברג מיקד את הקמפיין שלו בפתרון הבעיות הקיימות ברוב שכונות העיר. כך לדוגמא, השילוט באזור שכונת אם המושבות מעלה את השאלה, “זיהום אוויר באם המושבות?”, לצד הכיתוב, “הפעם בוחרים ברמי גרינברג”. בדומה לאם המושבות, גם אזור מרכז העיר מקבל התייחסות דומה תחת המסרים הרלוונטיים: ההתחדשות העירונית שתקועה, ההזנחה הקיימת וחוסר הביטחון האישי המורגש בקרב תושבי האזור. לצד אלו, ניתן דגש גם לבעיית עומסי התנועה ברחובות העצמאות וז’בוטינסקי, ההזנחה בשכונת עמישב ועוד.

בנוסף לקמפיין השילוט, בפורים האחרון היה קשה להתעלם מנוכחותם של פעילי מטה גרינברג בעיר, בעיקר בתהלוכת העדלאידע המסורתית שהתקיימה בפתח תקווה. עשרות הפעילים של גרינברג, חילקו לעוברים ושבים דפי הסברה לצד בלון כחול אשר עליו התנוסס הכיתוב, “רמי גרינברג, ראש העיר הבא”. כמו כן, הזמינו הפעילים את התושבים שנכחו בתהלוכה, להצטלם בתוך מסגרת עם תמונתו של גרינברג המאחל פורים שמח.

רמי גרינברג, המועמד לראשות העיר, מסר: “מרגש לראות את ההירתמות האדירה של התושבים להצלחת הקמפיין ולהחלפת ראש העיר. המטה מוצף בפניות של תושבים המבקשים לקחת חלק בקמפיין, לתלות שלט בביתם ולארגן חוגי בית.”

עוד מוסיף גרינברג: “אין יום שאני לא יוצא אל השטח ונפגש עם התושבים – גם עכשיו בתקופת הבחירות וגם בימי שגרה אחרים. מדהים ועצוב כאחד, לראות את הכמיהה של התושבים לשינוי ולתיקון העוול שנעשה להם בקדנציה האחרונה. אני נחשף למקרים מזעזעים שנאמרים מלב כואב ודואג. אין ספק שהמהפך כבר כאן, ובסוף אוקטובר התקווה תחזור אל תושבי פ”ת.”

קונים באלי אקספרס, איביי, אמזון וחוסכים מאות שקלים בחודש:
משחקי ילדיםבגדי ילדיםבגדי נשיםבגדי גברים, סלולרגאדג’טים




0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x