הגאון הרב בוארון לברוורמן: שתזכה לשמור על השבת ולסייע לבתי הכנסת

אמש (א') לקראת יום הכיפורים הגיע ראש העיר, איציק ברוורמן לביקור בבית מדרשו של הגאון הרב ציון בוארון שליט"א להתברך על ידי הרב בשנה טובה

(צילום: יח”צ)

הרב בוארון שליט”א סיים יום של תענית ותיקונים לקראת יום כיפור. הרב כיבד את ראש העיר ברוורמן בכוס “לחיים” ואיחל לו גמר חתימה טובה. בנוסף אמר הרב בוארון לראש העיר המכהן, איציק ברוורמן “שתזכה בעזרת השם להמשיך ולעשות מעשים גדולים, לשמור על השבת בעיר שלנו, ולהמשיך ולסייע לבתי הכנסת ולתורה בעיר”.

יצויין, כי בשנים האחרונות פעל ראש העיר איציק ברוורמן, יחד עם מ”מ רה”ע הרב אוריאל בוסו, לסיים סאגה ארוכת שנים ולהקצות לרב שטח לבניית בית מדרש. כיום, בית מדרשו של הרב שוכן במבנה עתיק וצפוף בשכונת שעריה, ושנים רבות שמקורבי הרב פועלים לקדם מבנה ראוי ומכובד.

ראש העיר ברוורמן הודה לרב בוארון על הדברים החמים ואמר “אני רוצה לאחל לרב, לכל המתפללים הרבים כאן, וגם לי, שנזכה להמשיך את שיתוף הפעולה שלנו יחד, ונמשיך לסייע לפעולות הברוכות של הקהילה ושל הרב במקום החשוב הזה. אמשיך לסייע תמיד לכל צרכי התושבים בעיר. וזאת עיר עם המון המון צרכים. וזה כולל את המקום החשוב הזה. אני מאחל לרב ולכם הציבור, גמר חתימה טובה ושנה טובה”

הרב בנימין דרשן, ממקורבי הרב, הודה מקרב לב לראש העיר על סיועו ועמידתו לימין הרב וימין הקהילה “אנחנו מעריכים מאוד מה שאתה עושה כאן ומה שאתה מסייע לרב שלנו הצדיק שזכינו שישכון כאן בעיר שלנו. אחד מהמיוחדים שבדור. הרב הוא תל תלפיות לכל הפונים אליו מהארץ ומהעולם. ואנחנו. יחד איתך בקדנציה הבאה שלך נגזור את הסרט ונחנוך את בית המדרש החדש לאחר הרבה שנים של סבל והבטחות שווא”

קונים באלי אקספרס, איביי, אמזון וחוסכים מאות שקלים בחודש:
משחקי ילדיםבגדי ילדיםבגדי נשיםבגדי גברים, סלולרגאדג’טים




0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x