הגבאים במרכז: המועצה הדתית פת כינסה את כל גבאי בתי הכנסת בעיר בכנס הוקרה מיוחד לקראת השנה החדשה

כמדי שנה התקיים כנס הגבאים המרכזי מטעם המועצה הדתית פ"ת בהצלחה רבה. הכנס, שהתקיים ביוזמת ראש המועצה ראובן יוסופוב ובשיתוף התאחדות בתי הכנסת בישראל, כינס אליו מאות גבאי בית כנסת מהעיר, בכנס קיבלו הגבאים כלים מעשיים לניהול בית הכנסת

רבנים וגבאים רבים השתתפו בשבוע שעבר (ג’) בכנס ויום עיון שיזמה המועצה הדתית פ”ת בשיתוף התאחדות בתי הכנסת בישראל. במסגרת הכנס נחשפו הגבאים להצגת יצרנים מתחום בתי הכנסת וקיבלו כלים מעשיים לניהול נכון ותקין של בית הכנסת וכן שי צנוע.

כנס הגבאים הגדול נערך במעמד ראש העיר פ”ת רמי גרינברג, הרב הראשי הגאון הרב מיכה הלוי, רב שכונות הצפון הגאון הרב משה פינטו, הרב אברהם שיטרית, ראש המועצה הדתית ראובן יוסופוב, מנכ”ל המועצה הדתית עופר אברהם, הרב אברהם סבג מ”מ ראש המועצה, מנהל מחלקת הכשרות ינון פרסיק סגן ראש העיר איציק דיעי, שמריהו כהן מנכ”ל ארגון ‘טל חיים’ וחברי המועצה הדתית.

הרב הראשי הגאון הרב מיכה הלוי נאם בפני הגבאים וסיפר על היוזמה בשיתוף ‘אמונה’ ובתי הכנסת לשים לב אל אותם ילדים להורים גרושים אשר עולמם חרב עליהם “אמא נמצאת בעזרת הנשים והם לבד בבית הכנסת חשוב שבית המקדש מעט יקבל אותם בחום. אם יש ילדים שרק אמא מביאה אותם, לתת להם מקום וחום. וזהו חסד של ממש שיכול לשנות את כל העתיד הרוחני של אותם ילדים ואת זה אתם הגבאים היקרים יכולים לעשות”

ראש המועצה הדתית ראובן יוסופוב סקר בהרחבה בפני משתתפי הכנס את פעילות המועצה הדתית על כל מחלקותיה: כשרות, נישואין, עירובין וגניזה והדגיש כי המועצה הדתית עושה כל העת על מנת לשפר ולייעל את השירות למען התושבים. הוא הודה לגבאי בתי הכנסת על עבודתם במסירות ובהתנדבות למען הציבור והדגיש כי המועצה עומדת לרשותם בכל עניין יחד עם יו”ר וועדת בתי הכנסת הרב אברהם סבג. ראש המועצה הודה לרב הראשי של העיר הרב מיכה הלוי על המסירות שלו בנוגע לכשרות ובהרבצת תורה בכל בתי הכנסת בעיר וכן לכל חברי המועצה הדתית אשר שותפים מלאים לעשייה ושיפור שירותי הדת בעיר. הוא הודה לראש העיר רמי גרינברג על שיתוף הפעולה של העירייה בבניית מקוואות ועוד וכן למנכ”ל המועצה עופר אברהם על המקצועיות והניסיון של שנים בתחום אותו הוא מביא לידי ביטוי בכל יוזמה חדשה לשיפור השירות בתחומי הדת בעיר.

ראש העיר רמי גרינברג הודה בדבריו לגבאי בתי הכנסת שעושים רבות בהפעלת בתי הכנסת במשך כל השנה ובפרט בתקופת החגים בהם מתפללים רבים פוקדים את בתי הכנסת “עבודת הגבאים היא רבה ואתם עושים את זה בהתנדבות מלאה למען הציבור. אני פוקד את בתי הכנסת בעיר ורואה איך הקהילות גדלות ואיך הגבאים היקרים מתמסרים לעבודה למען הציבור, יש לכם זכויות אדירות” גרינברג שיבח בדבריו את יו”ר המועצה הדתית ראובן יוסופוב חד עם המנכ”ל הוותיק עופר אברהם על עבודתם המקצועית ושיפור שירותי הדת למען תושבי העיר בכל המישורים.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x