הגוש הדתי חרדי מבהיר: אין לנו אחריות על ידיעות סביב תמיכה במועמד מסוים לראשות העיר פ”ת

בעקבות ידיעות עיתונאיות שהופצו לאחרונה לפיהן הגוש הדתי חרדי בפ"ת שוקל לתמוך בבחירות הקרובות במועמד אתי בשונשיין לראשות העיר, הוציא הבוקר (ו') הודעת הבהרה

(בתמונה: מפגש של חלק מנציגי הגוש הדתי חרדי בפ”ת, עם הגאון הרב יגאל רוזן ואורי אוהד)

המרוץ לראשות העיר בפתח תקווה מביא עמו שמועות רבות סביב סוגיית התמיכה של הגוש הדתי חרדי במי מהמועמדים לראשות העיר. בעקבות ידיעות שפורסמו לאחרונה בהם ידיעה בעיתון ‘השבוע’ כי בגוש הדתי חרדי בפ”ת שוקלים לתמוך באיתי שונשיין לראשות העיר, הוציאו הבוקר הודעת הבהרה המבקשת לשים סוף לשמועות והפרשנויות סביב הסוגיה.

בהודעה שפורסמה על ידי הגוש הדתי בפ”ת נאמר “בהמשך לידיעות החוזרות ונשנות אודות תמיכת או אי תמיכת הדתיים והחרדים במועמד כזה או אחר הרינו להבהיר כי כל הידיעות הינן באחריותם הבלעדית של העיתונאים ושאר מעבירי הידיעות.”

עוד נכתב “ראשי הסיעות הדתיות והחרדיות יושבים עם הרבנים או עם מקבלי ההחלטות בכל סיעה להחלטות החשובות והטובות למען תושבי העיר”

על ההודעה חתומים ראשי הסיעות הדתיות והחרדיות בפ”ת, איציק דיעי – יו”ר סיעת הבית היהודי, אוריאל בוסו – יו”ר סיעת ש”ס ואליהו ברוכי, יו”ר סיעת יהדות התורה.

חשוב לציין כי לפני מספר שבועות דיווחנו כאן לראשונה ב’פתח תקוואי‘ על מפגש של שניים מנציגי הגוש הדתי חרדי, איציק דיעי מהבית היהודי ואליהו ברוכי מיהדות התורה עם הרב הגאון הרב יגאל רוזן יחד עם אורי אוהד שלפי שעה טרם הודיעה על התמודדות לראשות העיר פ”ת. מי שנעדר מהפגישה הוא נציג ש”ס המקומי אוריאל בוסו.

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});




הממולצים אונליין

לשיתוף הכתבה

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם