(ראש העיר פ"ת, רמי גרינברג)

הגימיק של גרינברג: צ’אט טלפוני עם תושבי העיר

כחלק מקמפיין הבחירות של המועמד לראשות העיר רמי גרינברג: צ'אט טלפוני ראשון מסוגו, משמש את המועמד לראשות העיר פתח תקוה רמי גרינברג כדי להגיע לאלפי תושבים בשבועות האחרונים

בבחירות המוניציפליות כל המועמדים רוצים להגיע לכמה שיותר תושבים ברשות המקומית שלהם. אך גם בעידן הטכנולוגי, בו ניתן להגיע להמונים דרך רשתות חברתיות, קשה מאוד לענות על שאלות התושבים ולהפנות תשומת לב לכל אחד ואחת.

במטה הבחירות של גרינברג מספרים כי המועמד לראשות העיר פתח תקוה רמי גרינברג, פיתח מדיה חדשה באמצעותה הוא יכול להגיע לאלפי תושבים בזמן קצר ואף לענות לכל שאלה ובקשה.

מדובר, בצ’אט טלפוני ראשון מסוגו, הפועל כמו תכנית רדיו, כאשר בכל פעם תושב אחד יכול לדבר עם גרינברג וכל השאר מאזינים. למעשה, גרינברג מבצע את הצ’אטים הללו עם תושבי השכונות בפתח תקווה – העיר החמישית בגודלה בישראל, ובכל ערב מאות תושבים משתתפים בצ’אט.

ממטה גרינברג נמסר: “חשוב לרמי גרינברג, ראש העיר הבא של פתח תקווה, לענות לכל תושב ותושבת ולתת מענה ותשובות לכל שאלה ובקשה של הציבור. גרינברג יהיה ראש עיר קשוב לתושבים כפי שהיה כחבר מועצת העיר הפעיל ביותר בישראל ויפעל אך ורק למען הציבור ולפי האינטרסים שלו”.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x