הדפסת תמונה על מגנט, לא מסובך כמו שחשבתם

תעשיית הדפסת תמונות על מגנטים מוכרת לכולנו בעיקר מתחום האירועים, אין היום חתונה, בר מצווה או אפילו בריתה שאין בה צלם שמדפיס לנו תמונה על מגנט

לפני שני עשורים היינו מצלמים תמונות באמצעות מצלמת פילים, הולכים לחנות פיתוח תמונות ושם באמצעות מכונות גדולות היו מפתחים לנו את התמונות שצולמו בסליל על נייר פוטו.

החיסרון הגדול שהיה בצילום באמצעות מצלמת פילים, היא תמונה שלא צולמה טוב דרשה מאיתנו להחליף את הפילים. כיום באמצעות מצלמות דיגיטליות ובאמצעות סמארטפון, כולנו יכולים לצלם שוב ושוב באמצעות הסלולר, לעשות כמה תמונות סלפי שרק בא לנו ואז לבחור את התמונות שאנו באמת רוצים לפתח.

עולם הדפסת תמונות, הלך והתפתח בשנים האחרונות. היום קיימים בשוק, תמונות בהדפסה דיגיטלית, ועוד סוגי הדפסות. כמו שציינו קודם לכן, הדפסת תמונות על מגנטים הפכה לטרנד חם מאוד בעולם האירועים ובכלל.

בארץ קיימים מספר אתרים המאפשרים הדפסה על מגנט. אחד מהאתרים המוכרים והחלוצים בתחום הדפסת תמונות על מגנטים הוא אתר מגנה התהליך עובד בצורה מאוד פשוטה, מעלים תמונה לאתר, ניתן להוסיף לתמונה מסגרת וברכה, והיא נשלחת אליכם בדואר.

בתחום הדפסת תמונות על מגנטים ניכר מאוד אלמנט ההפתעה, זוגות צעירים רבים מפתיעים את סבא וסבתא ושולחים להם תמונה על מגנט למקרר של הנכדים לפני החגים, כמו ראש השנה, חנוכה, פסח ושאר חגי ישראל.

אתר מגנה, אפשר הדפסת מגנטים כגון תמונות, שלט מגנט לדלת ועוד תמונות ומוצרים על מגנטים בעיצובים נחמדים.

קונים באלי אקספרס, איביי, אמזון וחוסכים מאות שקלים בחודש:
משחקי ילדיםבגדי ילדיםבגדי נשיםבגדי גברים, סלולרגאדג’טים

 

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x