הדפסת תמונות בפתח תקווה

תושבי פתח תקווה? מחפשים דרך מהירה ונוחה לשמר את הזיכרונות שלכם?  אין צורך לצאת מהבית וללכת רחוק כדי לבצע הדפסת תמונות – הכירו את פוטו מגנה – חנות אונליין להדפסת תמונות המספקת שירות מהיר גם לתושבי פתח תקווה והסביבה

פוטו מגנה הדפסת תמונות מציעה מגוון רחב של שירותים, החל מפיתוח תמונות רגילות בגדלים שונים ועד הדפסת תמונות על מגנטים, הדפסת תמונות על פוטובלוק ואפילו אפשר לצרף מארז פרלינים חלביים בהשגחת הבד”צ להזמנה.

חנות צילום – הדפסת תמונות בפתח תקווה

אחד היתרונות הגדולים בפיתוח תמונות בחנות האונליין של פוטו מגנה לתושבי פתח תקווה היא כי החנות פועלת בתוך העיר פתח תקווה, מה שמאפשר לכם תושבי העיר והסביבה לקבל שירות מהיר של איסוף עצמי ממרכז העיר או הזמנה עם משלוח מהיר בפ”ת והסיבבה – הכולל הזמנות מהיום להיום/מהיום למחר.

בחנות האונליין של פוטו מגנה – הדפסת תמונות וחוויות, תוכלו להזמין בקלות הדפסת תמונות רגילות בהדפסה תרמית המתקדמת ביותר ובאיכות שלא מתבלה, ניתן לבחור הדפסת תמונות רגילות מט או הדפסת תמונות רגילות מבריק, ניתן להוסיף להדפסת התמונות מסגרת לבנה מסביב לתמונה והכל בהזמנה אונליין בלי לצאת מהבית.

הדפסת תמונות על מגנטים 

כמו כן חנות האונליין של פטו מגנה לפיתוח תמונות מתמחה מאוד בתחום הדפסת תמונות מגנטים בגדלים שונים, החל ממגנטים קטנים למקרר בגודל 10X7 המוכרים לכם מחתונות ואירועים ועד תמונות מגנטים גדולים יותר באיכות גבוהה בהדפסה תרמית מתקדמת. ניתן להזמין הדפסת תמנוה על מגנט גם בכמות בודדת או חבילת תמונות מגנטים למקרר  מהיום תוכלו להזמין בקלות ובמהירות תמונות שלכם על מגנטים למקרר כאלה שיעלו לכם זיכרונות כל פעם שתגיעו לנשנש משהו מהמקרר.

הדפסת תמונה על בלוק – פוטובלוק

באתר פוטו מגנה ניתן להזמין אונליין הדפסת תמונה על בלוק עץ – פוטובלוק במגוון גדלים לבחירה כולל הוספת כיתוב והקדשה, הדפסה על בלוק בפוטו מגנה מתבצעת באיכות גבוהה מאוד, ניתן לבחור גימור של הדפסת תמונה מט או הדפסת תמונה מבריק.

להדפסה אונליין באתר פוטו מגנה>>

להזמנה בוואטסאפ>>

להזמנה בטלפון: 055-9107399

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x