הדרבי של פתח תקווה: הפועל ומכבי עולות הערב על המגרש

בשעות הערב יתקיים דרבי הכדורגל הגדול בין שני הקבוצות העירוניות הבכירות, מכבי והפועל. כשניצחון קריטי עבור שתיהן להמשך העונה. כל הפרטים בפנים.

בשעה 19:00 יעלו על כר הדשא באצטדיון המושבה מכבי פתח תקווה והפועל פתח תקווה לקרב ראש בראש בדרבי העירוני, במסגרת המחזור ה21 של הליגה הלאומית.

מכבי פתח תקווה שספגה שני הפסדים ברצף (לראשונה מתחילת העונה), חזרה בשבוע שעבר למסלול הניצחונות ורוצה להמשיך את המומנטום כדי לבסס את מעמדה כמוליכת הליגה, כשהפועל ראשל”צ נושפת בעורפה במרחק נקודה אחת בלבד ונמצאת בכושר נהדר.

מנגד הפועל פתח תקווה רוצה להמשיך גם היא את התנופה, אחר הניצחון המרשים בשבוע שעבר על הפועל קטמון. ניצחון יקדם משמעותית את הפועל פתח תקווה אל עבר הפלייאוף העליון ויכול להרחיק אותה ממרכז הטבלה כשהיא תקפוץ בארבעה מקומות עד המקום החמישי.

בהפועל פתח תקווה ייעדרו מהסגל יעקב אבבה ומתן גושה המוצהבים ונתי בנימין עקב פציעה.מאמן הקבוצה עמיר נוסבאום סיפר אמש לקראת המשחק: ״אנחנו מגיעים מחר לדרבי, מבחינתנו זה אומר הכל ואין צורך להכביר במילים מעבר לכך. אנחנו יודעים מה המשמעות של המשחק לקהל ולמועדון, ובאים כדי לנצח עבורם״.

המשחק יועבר בשידור חי בספורט 5.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x