צילום: אבי את אבי

הדרת מלך: אלפים השתתפו בסיום הש”ס העירוני ביוזמת המועצה הדתית פתח תקווה

לראשונה ערכה המועצה הדתית פתח תקווה סיום ש"ס מרכזי בהשתתפות מאות מגידי שיעורים ואלפי תושבים מכל גווני הקשת

אלפים הגיעו במזג האוויר הסוער לסיום הש”ס המאוחד של שיעורי הדף היומי בעיר פתח תקווה. עם צאת השבת פרשת ‘ויגש’ תכונה רבה נרשמה באזור סגולה/ירקונים בעיר – כאשר אלפי תושבים עשו את דרכם לכינוס המיוחד והמרגש של סיום הש”ס העירוני אותו יזמה המועצה הדתית פ”ת.

בסיום הש”ס, לאחד שבע שנות לימוד, כובד מגיד השיעור הרב ד”ר יעקב חבה, רב ביהכנ”ס קהילות ישראל בכפר גנים לערוך את הסיום. רגע לפני הסיום, הדגיש הרב חבה כי יש להודות לבני המשפחות של לומדי הדף היומי, על העידוד והתמיכה של בני המשפחות של כל לומדי הדף היומי.

האירוע המיוחד התקיים במעמד: הרב העיר הרה”ג מיכה הלוי שליט”א שהיה בין הוגי הרעיון לאירוע, ראש העיר רמי גרינברג, פלטיאל איזנטל הממונה על המועצה הדתית פ”ת, עופר אברהם מנכ”ל המועצה הדתית פ”ת.

כן כיבדו את המעמד:  הרב הראשי לישראל ות”א הרה”ג ישראל מאיר לאו, הראשל”צ ורבה של ירושלים הרה”ג שלמה משה עמאר, הרב הראשי לישראל הרה”ג דוד לאו, האדמו”ר רבי פנחס אבוחצירא, רבה של בני ברק הרה”ג מסעוד בן שמעון, הרה”ג יעקב שפירא שליט”א , ראש ישיבת מרכז הרב דיינים רבני השכונות ראשי הישיבות ורבני הקהילות בעיר.

חברי מועצת העיר איציק דיעי, אליהו ברוכי, ישראל פרידמן , צבי בליץ, גב’ גילה בן נעים ומנכ”ל רשת מעיין החינוך התורני פ”ת הרב יוסי בוסו.

במהלך הערב הוקרנה מצגת מיוחדת ובה הוצג הפסיפס המדהים של משתתפי שיעורי הדף היומי בעיר, דתיים, חרדים, חסידים, ספרדים, תימנים, אשכנזים, יוצאי העדה האתיופית, צעירים ומבוגרים כאחד – עניין זה בלט גם בקרב האלפים שהגיעו להשתתף באירוע.

האירוע המיוחד התקיים באולמי 58 (רויאל גארדן לשעבר). על המלאכה ניצח המפיק הגדול והמוכשר יוסי פרנקל, כאשר תזמורת מורחבת בת 18 נגנים בניצוחו של מאסטרו יהודה גליגי, והזמרים: משה לוק, מוטי שטיינמץ, מקהלת “מלכות”, אברימי רוט, קובי גרינבוים והחזן אברהם ברנהולץ ליוו את האירוע לכבודה של תורה.

מר פלטיאל איזנטל, הממונה על המועצה הדתית פ”ת אמר בדבריו “השנה יש התרגשות גדולה מאוד סביב סיום הש”ס ולימוד הדף היומי. גם אנו כאן בעיר פתח תקווה זוכים לסיים את התלמוד באירוע מושקע ומאחד מאוד של כל הציבורים בעיר. האירוע המיוחד הזה לא היה יוצא לפועל בלי הכוונתו המיוחדת של מנכ”ל המועצה הדתית מר עופר אברהם שעשה לילות כימים יחד עם כל הגורמים המקצועיים להפקה הגדולה הזאת לכבודה של תורה. אנו מברכים ושמחים יחד בשמחת סיום לימוד הדף היומי אחרי שבע שנות יגיעה”

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x