הדר גנים: בעקבות פיצוץ מפגש עם התושבים, ראש העיר הודיע כי יקיים מפגשים מצומצמים

שידרוג רחוב מנחם בגין: אמש (ג') נערך מפגש תושבים ביוזמת ראש העיר רמי גרינברג עם תושבי הדר גנים, המפגש התפוצץ בעקבות התלהמות שפרצה במקום

כחלק ממדיניות ראש העיר רמי גרינברג, לקיים מפגשים פתוחים עם תושבים במטרה לשמוע ולהשמיע, נערך אתמול מפגש תושבים בשכונת הדר גנים בנושא שדרוג רחוב מנחם בגין ונושא התחבורה הציבורית.

אלא שקבוצה של תושבים קטעו את המפגש והביעו מחאה במקום מה שגרם לפיצוץ המפגש וסיומו מבעוד מועד ומבלי שהתאפשר לראש העיר להשמיע את דבריו בנושא. בהודעה שפרסם ראש העיר רמי גרינברג בתום האירוע כתב “עוד לפני פתיחת המפגש, קומץ מצומצם החל לצעוק, להפריע, ולא אפשר לקיים דיון מכובד. ביקשתי מאותו קומץ להפסיק עם הצעקות וההפרעות, מספר רב של פעמים אך כשאלו לא הפסיקו ולא ניתן היה לקיים דיון הוחלט על הפסקת המפגש.”

גרינברג הוסיף כי בעקבות ההתנהלות שגרמה להפסקת המפגש והשיח הישיר עם התושבים כי הוא יקיים פגישות בפורומים מצומצמים יותר על מנת שיהיו אפקטיביים וללא הפרעות “מבקש שכל תושב שמעוניין להצטרף למפגש מצומצם שכזה שיפנה בהודעה פרטית לנייד שלי: 054/6733156 ונזמין אותו למפגש שבו יתאפשר לנהל דיון טוב ואמיתי. המפגשים יתקיימו במתנס עמישב בזמן הקרוב.”

בעקבות פיצוץ המפגש פרסם שי שטארק, עוזרו של ראש העיר טור בו כתב “לצערי ולכלימתי, הערב הכל כך חשוב הזה הפך לאירוע מביש מאוד, התביישתי כתושב העיר ועוזר ראש העיר לראות קבוצה של עסקנים קטנים שבאו מראש כדי לפוצץ את המפגש ולא לאפשר לראש העיר לדבר עם תושביו. חמושים במצלמות, שילוט עם גרפיקה מקצועית וקמפיין מסודר, מתוזמנים במטרה אחת. לא לשמוע ולא להשמיע אלא להפריע.”

שטארק הוסיף “בתום הערב פנו אלי עשרות תושבים וביקשו ממני שנמשיך את הדיון החשוב מול ראש העיר וצוותו בלי העסקנים שבאו להפריע והתנצלו על מה שאירע שהיה זר להם ולא חלק מהם. כמובן שאנחנו נמשיך בדרכנו להיות ישירים מול התושבים לדבר איתם לשמוע להקשיב להם והחשוב יותר לשרת אותם.”

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x