ההסלמה בדרום: ראש העיר רמי גרינברג לתושבי פ”ת “אין הנחיות חירום מיוחדות. אנו ערוכים לפתיחת מקלטים באופן מיידי”

בעקבות ירי הרקטות אל עבר ישובי הדרום כינס ראש העיר רמי גרינברג ישיבת הערכת מצב. בתום הישיבה הוחלט שלא לפתוח לעת עתה את המקלטים, אך כן לבטל את הטיולים שתוכננו למחר וכן חגיגות יום העצמאות של מספר גנים 

בהודעה שפרסם הערב ראש העיר, רמי גרינברג נכתב “תושבים יקרים, ברגעים אלה הסתיימה ישיבה להערכת מצב עם כל הגורמים הרלוונטיים. בשלב זה על פי הנחיות פיקוד העורף בפתח תקוה נמשכת השגרה ואין הנחיות חירום מיוחדות. אנו ערוכים לפתיחת מקלטים באופן מיידי, כולל באמצע הלילה אם יידרש.”

בנוגע לפתיחת מוסדות הלימוד כתב ראש העיר ” הלימודים מחר ( יום ראשון 5/5) מתקיימים כסדרם. הטיולים המתוכננים ליום ראשון 5/5 מחוץ לתחום העיר פתח תקוה – מבוטלים. אירועי הגנים המתוכננים ליום ראשון 5/5 בבוקר (התכנסויות של מספר גנים לחגיגות משותפות ליום העצמאות) – מבוטלים.”

גרינברג הוסיף “מחר בבוקר ובימים הקרובים נתגבר את מערך האבטחה סביב גני הילדים ומוסדות החינוך, כולל תגבור האבטחה סביב גני הילדים. בשלב זה אין שינוי בהערכות לאירועי יום הזיכרון ויום העצמאות. לגבי קיום אירועים נוספים וטיולים בהמשך השבוע, נעדכן מידי יום. כמו כן ניתנה הנחיה על ביטול חופשות לכל מערכי כוח האדם החיוניים במוסדות החינוך ובעירייה.”

עוד הוסיף ראש העיר “אנו מזכירים לתושבים כי העיר פתח תקוה הינה ירקון 168 והזמן העומד לרשות התושבים להגיע למרחב המוגן היא דקה וחצי. אנא המשיכו להקשיב להנחיות פיקוד העורף- אלו הן הנחיות מצילות חיים! נמשיך לעדכן בכל שינוי!”

הממולצים אונליין

לשיתוף הכתבה

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם