(צילום: pixabay)

ההרשמה בעיצומה: קייטנות הקיץ של גני הילדים ‘מעיין החינוך התורני’ בפ”ת

גם בחופשה ממשיכים את המסורת: הקיץ כבר כאן ואיתו גם החופש הגדול. בימים אלו, הרישום לקייטנות הקיץ של רשת גני 'מעיין החינוך התורני' בפתח תקווה נמצא בעיצומו ואתם מוזמנים, להצטרף למאות הורים וילדים מאושרים שכבר הבטיחו את מקומם בחוויות הקיץ החינוכיות

הקייטנות מופעלות במסגרת החינוכית, המוכרת והבטוחה של הילדים ובליווי של הצוות הקבוע, כדי להעניק לילדים את תחושת הביטחון ולמקסם את ההנאה מפעילויות הקיץ בגנים.

הקייטנות יתקיימו  מ – יום ב’ כ”ח בסיוון תשעט 1.7.10  – יום ד’ כ”ח בתמוז תשעט 31/7/19 בין השעות 8:00 – 13:20 במחיר מיוחד של 840 ש”ח בלבד כולל ארוחת בוקר.

שימו לב: ההנחה בלעדית לנרשמים ברישום מוקדם עד לתאריך 27/6/19 לאחר מכן, המחיר יעלה ב10%.

קייטנה בתוספת צהרונית עד לשעה 16:30 במחיר מיוחד של 1390 ש”ח בלבד כולל ארוחת צהריים חמה.

בקייטנות יינתנו ארוחות חמות ועשירות ויתקיימו פעילויות מגוונות ומהנות: יום מקדם בריאות, יום אפיה, יום זהירות ברכים, ליטוף מרגיע עם בעלי חיים, קסמים, בריכה, ג’ימבורי, שעות סיפור, תאטרון, אומנות מתגלגלת, שף מתגלגל, מדענים מתגלגלים ועוד הרבה  חוויות של כיף לילדים.

גב’ רות אזולאי מנהלת גני הילדים של רשת מעיין החינוך התורני פ”ת מוסרת: “אנו שמחים להביא גם השנה, לילדים ולהורים היקרים, קייטנות מושקעות ומקצועיות כמיטב המסורת של מעיין החינוך התורני כאן בעיר. אנו מזמינים את כולם להירשם וליהנות מהצוות החם המסור והמוכר של הגנים וממגוון פעילויות מרתקות ומעשירות שימלאו את ימי הקיץ בכיף, בשמחה ובנחת” .

ניתן להירשם ב 03-9315031 או במשרדי רשת גני הילדים של מעיין החינוך ברחוב בר כוכבא 3 פ”ת

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x