ההתחדשות העירונית בעיצומה: הפרוייקט החדש בשכונת יוספטל

הפרויקט כולל שטחים ציבוריים נרחבים אשר יהוו את עתודות הקרקע הציבורית הנדרשת לצורך מימוש פרויקטי פינוי-בינוי ביוספטל ויאפשרו התחדשות המרחב הציבורי כלו בשכונה

תכנית “צומת גנים” הוצגה לאחרונה בפני ראש העיר רמי גרינברג לקראת קידומה בועדה המחוזית. על פי התכנית, בשטח הפתוח בצפון שכונת יוספטל בצמוד לכביש ראש העין הנפרס על פני כ-44 דונם, יקומו ארבעה בניינים של רבי קומות אשר ישמשו בחלקם למסחר ובניין משרדים נוסף של עד 9 קומות.

בנוסף, כשליש משטח הפרוייקט יוקצה למוסדות ציבוריים וכן יוקם מעבר לרוכבי אופניים והולכי רגל. כמו כן, בימים אלו מקודם בסמוך שצ”פ הנפרס על פני כ-8 דונם ובו יוקם גינה גדולה עם מתקני משחק לפעוטות ולבוגרים, מתקני כושר ודשא סינטטי ומגרשי ספורט.

הפרויקט כולל שטחים ציבוריים נרחבים אשר יהוו את עתודות הקרקע הציבורית הנדרשת לצורך מימוש פרויקטי פינוי-בינוי ביוספטל ויאפשרו התחדשות המרחב הציבורי כלו בשכונה. במקביל, מקדמת העירייה יחד עם הרשות להתחדשות עירונית ומנהלת “כרמים” – תכנית אב כללית להתחדשות שכונת יוספטל. תכנית אשר תהווה מתווה לתכנון ומימוש פרויקטי פינוי בינוי בשכונה.

ראש העיר רמי גרינברג: “במסגרת הלכי ההתחדשות שאנחנו מקדמים באופן מואץ בכל רחבי העיר, נמצאת גם שכונת יוספטל שהוזנחה שנים רבות קודם לכן. מדובר בתכנית ראשונית אשר תעבור מן הסתם עוד תיקונים לקראת אישורה הסופי. יחד עם זאת, אין ספק כי אופי התכנית, כפי שהוצג בפני, עתיד לשנות פלאים את האזור ולהביא אל ההתחדשות המיוחלת עבור תושבי השכונה.”

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

רוצים להישאר מעודכנים?
עקבו אחרינו

לשיתוף הכתבה

אולי יעניין אותך גם