מצילומי יהודית גרעין-כל . מתוך אתר פיקיוויקי

הורים לעירייה: קייטנת הקיץ בגן העירוני יקרה, תנו לנו הנחה

הורי ילדי גן חב"ד מנדולינה בפתח תקווה, פנו לעיריית פתח תקווה בנוגע לתעריפי פעילות הקיץ בצהרונית של הגן העירוני. בעקבות המכתב נתנה הנחה של 100 ש"ח בלבד - ההורים: המחיר עדיין יקר

מצילומי יהודית גרעין-כל . מתוך אתר פיקיוויקי

הורים לפעוטות בגן עירייה של חב”ד, גן “מנדולינה” ברחוב פרנקפוטר בפתח תקווה פנו לעירייה בבקשה להוזלת קייטנת הקיץ. במכתב ששלחו ההורים ראש העיר איציק ברוורמן וחברי מועצת העיר בפתח תקווה כתבו ההורים “אנו הורי ילדי גן חב”ד מנדולינה מבקשים את התערבותך בנושא תעריפי פעילות הקיץ (צהרונית) בגן שהינו גן עירוני.”

ההורים ציינו כי המחיר לקייטנה יקר מאוד, עבור 30 ימי פעילות הקייטנה בחודשים יולי ואוגוסט בין השעות 7:55 עד 16:30 נדרשים ההורים לשלם סכומים גבוהים ולא אחידים. כך למשל ילדים שלומדים בצהרון כל השנה נדרשים לשלם- 2,510 ₪ (עבור יולי אוגוסט), ואילו ילדים שלא נמצאים במסגרת הצהרון במהלך השנה נדרשים לשלם- 3,010 ₪. (הקייטנה פועלת 21 ימים בלבד בחודש יולי ו-9 ימים בחודש אוגוסט-אין פעילות בימי ו’).

בעקבות פניית ההורים החליטה הנהלת הגן לתת הנחה של 160 שקלים לחודש יולי לילדים שהשתתפו בצהרון במשך כל השנה עד השעה 16:30. לעומת זאת בחודש אוגוסט יאלצו ההורים לשלם 50 שקלים נוספים. אך עדיין ההורים מתלוננים כי “תעריפי הקייטנה גבוהים במיוחד לאור העובדה שמדובר בצהרון שפועל בגן עירוני ואמור להיות מפוקח התעריפים כמעט וזהים לקייטנות פרטיות ואף גבוהים מהם בהרבה.” ההורים הוסיפו כי קייטנה לילדי ישראל זה לא מותרות היום וכי ההורים חייבים לעבוד בחודשי הקיץ, כשמערכת החינוך יוצאת לחופשת הקיץ, ולכן מתפקידה של העירייה לדאוג למסגרת הולמת לילדים בחודשים אלו ובתעריפים שניתן לעמוד בהם.

בנוסף אומרים ההורים כי המחיר הנדרש הינו מחיר מופקע שלא מתחשב בהורים ומתעלם מהעובדה שלרבים מההורים יש ילדים נוספים שגם להם יש לדאוג למסגרת בחודשי הקיץ. המחירים הגבוהים הינם עול שלא ניתן לשאת בו.

בסיום המכתב עליו חתומים מרבית ההורים לילדי הגן ציינו ההורים כי הם מוכנים לשלם עבור 30 ימי פעילות הקייטנה לפעילות עד השעה- 16:30 כ-1,000 ש”ח. עבור פעילות עד השעה- 13:30 כ-450 ₪. לדבריהם “אלו סכומים הגיוניים וסבירים שאנו נוכל לעמוד בתשלומם.” ההורים הוסיפו כי קייטנה דומה נערכה בגני חב”ד צמח צדק בשנה שעברה ועלותה הייתה רק 450 ש”ח עבור כל פעילות הקיץ.

בעקבות מכתבם של ההורים, חבר מועצת העיר מטעם הליכוד רמי גרינברג הגיש שאילתה דחופה למועצת העיר, ובה ביקש לדעת מידע מדויק על פעילות הקייטנות בגנים העירונים וכן מדוע שהעירייה לא תשתתף במימון אותן קייטנות בכדי להקל על ההורים תושבי העיר.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x