הושק מטה הבחירות של רמי גרינברג, הגאון הרב יהושע לוי קבע מזוזה

המרוץ לראשות העיר פ"ת: הערב (ב') הושק מטה הבחירות של המועמד לראשות העיר רמי גרינברג בהשתתפות פעילים ואישי ציבור. הגאון הרב יהושע לוי קבע את המזוזה במקום. כל הפרטים

(צילום: רז הררי)

המירוץ לראשות העיר פתח תקווה, עו”ד רמי גרינברג השיק הערב את מטה הבחירות שלו ברחוב שטמפפר 13 מול כיכר המייסדים במרכז פתח תקווה. “מרגש לראות את מספר האנשים שהגיעו לתמוך, להתגייס ולהתנדב למען המהפך הפוליטי בעיר. אני מכיר את החברים מהשטח, פעילים מרכזיים ומובילי דעה. לתושבי פ”ת מגיע חינוך טוב יותר, ביטחון אישי מוחלט ועיר נקיה. הגיע העת כי העירייה תשרת את התושבים ולא להפך, ובשלושים באוקטובר יחל סדר עדיפויות חדש שבראשו יושם דגש על רווחת התושב.” אמר גרינברג.

עוד אמר גרינברג בנאומו “בושה שהעיר החמישית בגודלה בארץ סובלת מהזנחה ודלות משאבים כה משוועת. כאשר אבחר לראשות העיר, אפעל להפסקת בזבוז כספי הציבור על אינטרסים פוליטיים, וכן אפעל מול משרדי הממשלה כדי להצעיד את העיר קדימה. אמנם אינני יואל משה סלומון או יהושוע שטמפפר, ובטח שלא הברון רוטשילד, אך בדומה לאישים הגדולים הללו, אני נחוש ויש לי חזון ואמונה בצדקת הדרך.”

לצדו של רמי גרינברג, נאמו סא”ל במיל’ רינה עידן, מנכ”ל עמותת ‘קו לחיים’, דני משה –  פעיל ציבור ותיק, חבר מועצת העיר לשעבר ותושב שכונת מחנה יהודה, ושי ברק, תושב שכונת אם המושבות.

את קביעת המזוזה למטה הבחירות קבע בנו ממשיך דרכו של הבבא ליאון זצוק”ל הגאון הרב יהושע לוי, ראש ישיבת עטרת הלווים בפ”ת “לרמי היקר אכפת מכל סקטור, הוא מגיע כמו חץ למטרה, ובכוחו עזר בהרבה דברים בנסתר ובנגלה”

אמר הרב לוי הוסיף “הלילה אנחנו קובעים כאן מזוזה, לקראת ערב טו’ בשבט האדם זה עץ והלילה אנחנו נוטעים את השורש של המקום הזה בקביעת מזוזה. שבעז”ה המקום הזה יניב עץ חזק מאוד עם פירות יפים שיהיו בעתיד. בעז”ה בזכות קביעת מזוזה שזה מה שהוא רצה לעשות, אנחנו מברכים אותו שהפירות האלו יהיו טובים ושהעץ הזה יהיה חזק ואיתן עם שורשים קבועים. ובהצלחה בכל החזיתות”

בנוסף במוצאי שבת, נערך כנס של ארגון “יביע אומר פתח תקווה” בניהולו של הרב אורי עומסי, אשר ארגן כנס גבאי בתי כנסת בשכונות שעריה אחדות. הגבאים התכנסו ליסוד והקמת ועד בתי כנסת שכונתי במעמד הרב נתנאל פיטוסי והרב שי הלל. במקום הוכרזה תמיכה במועמד הדתי שומר מצוות לראשות העיר פתח תקווה עו”ד רמי גרינברג.

קונים באלי אקספרס, איביי, אמזון וחוסכים מאות שקלים בחודש:
משחקי ילדיםבגדי ילדיםבגדי נשיםבגדי גברים, סלולרגאדג’טים




0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
משה
6 years ago

סוף סוף אולי נקבל מנהיגות טובה

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

1
0
Would love your thoughts, please comment.x